Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-10-01 13:04:29 följande:
    Jag har misstänkt det ett tag, men du vet också att jag inte sviker ett förtroende.Glad Snygging...

Nej, jag vet...men jag misstänkte ju att du fattade....Tack!
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-01 13:31:04 följande:
    Nja...det är nog mer så att  bältet är mitt hjälpmedel... Oskyldig

Ja tänk vad bra det blev när du bara mjuknade lite!! Och sen hoppas jag ju på att Du, Zoo med flera skall återgälda min uppoffring med stor generositet...

Nej, inte sprida rykten om att jag blivit en mjukis nu!!!
  • Anonym (???)
    justnextdoor skrev 2013-10-03 21:25:47 följande:
    Var fan kom du ifrån? Knappast en av de anonyma som jag brukar svära åt!! Kan säga såhär: du har gett anonym ett helt nytt ansikte!!.... eller kropp! Jävlar så sexigt!!

Nej, för alla andra anonyma är ju fula?
  • Anonym (???)
    Qwerty85 skrev 2013-10-04 09:45:03 följande:
    Nej, för de han syftade på är moraltanter som klagar på andra utan att visa sig själva...

Om man anser sig ha rätt att klaga så bör man även visa sig också... annars kan man hålla klaffen.

Vad har jag klagat på?
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-04 09:28:42 följande:
    En sanning med modifikation ( Det har jag aldrig sagt förr !!! ) för du är anonym, ???, tre frågetecken förresten....vad fan liksom, det går ju inte, från och med nu kommer jag kalla dig Cate, efter Cate Blanchett, som jag anser vara en av världens absolut vackraste kvinnor, så får du tolka det precis som du vill....

Iaf, du, Cate, du är grann, du är nåt in i helvete grann, en klassisk skönhet, du hade blivit riktigt populär i tråden, det är inget jag tror. Det vet jag. Du är riktigt jävla snygg, en otrolig kropp. Och det menar jag. 

Ha en skön dag, Cate.Glad 

TACK så jättemycket!{#emotions_dlg.flower}  Och till mitt försvar...jag visar mig bara för vissa utvalda!
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-04 14:57:50 följande:
    Tja, med tanke på vissa påhopp jag fått här, så... nej. Men jag skiter i det.

Jag är en sexuell varelse, och jag älskar att ha sex. Sen att vissa tror att det innebär att jag knullar allt som rör sig skiter jag i, men inte är det jättekul att de sprider dynga här liksom. Men JAG vet ju vad som är sant och inte, så.

Ja, men det stod det ju inte, bara att du gör det vilken tid på dygnet som helst. Hade du inte svarat så själv också?
  • Anonym (???)
    MrC skrev 2013-10-04 15:01:22 följande:
    Jo, sex kan man ha vilken tid som helst, helt klart. Förvånad

Jag skulle i alla fall tagit det som en komplimang om nån sa att den där (???) kan ju tänka sig sex vilken tid som helst på dygnet.
  • Anonym (???)
    MrC skrev 2013-10-04 15:03:53 följande:
    Haha ok. Men det var knappast menar som en, eller vad tror du ??? ?

Nej! Det var det nog inte men man får ju vända på det istället...Solig
  • Anonym (???)
    NOEL75 skrev 2013-10-04 15:18:25 följande:
    Väntar fortfarande på din bild ???... Din tid börjar rinna ut om du skall hinna komma in i min värme innan årets slut... Cool

Jag visade mig naken för trådens KUNG ANTON! Det kändes tryggt. Tungan ute Och han godkände mig så det skulle du också ha gjort.
Svar på tråden Helkroppstråden