NOEL75 skrev 2013-09-30 17:30:23 följande:
Önskar jag kunde... Men det finns inga kameralinser som klarar denna hetta utan att smälta...

Anonym (???) skrev 2013-09-30 17:17:10 följande:Ja, eftersom du behöver ett helt harem med kvinnor kan det ju inte slå tillräckligt med gnistor från EN kvinna.
Klanka inte ner på mina kvinnor nu!! Det är absolut inget fel på dem. Men de har med en superman att göra. Hade det inte varit desperata kvinnor hade jag behövt ett halvdussin till. Så är du inte desperat så platsar du inte. Så enkelt är det. Sen verkar du ha slarvat lite när det gäller ditt relationsbyggande med de övriga kvinnorna så du ser att jag får ett jäkla jobb att hålla kvar dem om inte du bättrar din ton lite.
Om du bättrar dig kan jag givetvis ompröva allt det här. Jag tror alla har rätt till en andra chans...

Jaa...alltså inget fel på får!! Jag gillar dem. Mjuk päls. Mört och saftigt kött. Inte så snabba så det går smidigt att valla dem....

....Ohh jag trampar väl inte runt på några fårtassar nu??
Jag tar inte in ??? förrän hon slickat dina fötter så att du är nöjd. Men hon verkar väldigt intresserad så jag tror säkert att ni kommer bli väldigt bra vänner när som helst nu....
?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
Då tar du faktiskt och pallrar din nakna kropp bort hit till mig nu! ;)