Inlägg från: fialotta85 |Visa alla inlägg
  • fialotta85

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-09-29 16:22:21 följande:
    Mmm! smile5.gif
    Ser bara bilden via länken, och det såg bra ut
  • fialotta85
    Anonym (23) skrev 2013-09-29 20:38:20 följande:

Godkväll snyggingar :)
    Oh snyggt 23:an!
  • fialotta85
    Liberatated skrev 2013-09-30 09:54:39 följande:

*vissel* snyggt!
  • fialotta85
    Flickanx2 skrev 2013-09-30 14:40:26 följande:

Inte så mycket hud kanske men ett leende till er kan jag ju alltid bjuda på en dag som den här dårå ;)

128
    Grymt vacker!
  • fialotta85
    Flickanx2 skrev 2013-09-30 14:50:02 följande:
    TACK fialotta! Är du tjej? Inte så vanligt att tjejer säger så till andra tjejer har jag fått för mig ;) 
    128
    Jag är tjej ;) jag är hetero men shit vad många snygga tjejer det finns, och det skäms jag inte för att tala om för godingar här i tråden ;)
  • fialotta85
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-30 16:26:12 följande:
    Mmmm............ mumma Tungan ute!!!
    Oooh :) mer!
  • fialotta85
    NOEL75 skrev 2013-09-30 16:46:16 följande:

Under morgonens beslutsångest...Vilka kalsonger passar bäst till mina lejonsockar?? Kanske bäst utan tänkte jag ett tag, men slutligen blev det dom med elefanter på. Både lite trendigt, bekvämt och inte för dressat.. Hann dock inte fota matchningen men det kanske kommer en del två..

?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Noel, sluta vara så jävla het..!
  • fialotta85
    NOEL75 skrev 2013-09-30 17:13:21 följande:
    Ehh...jag speglade mig ju bara lite gumman. Det var iskallt kan jag säga...Om du vill se mig när jag är het skulle du se mig nu smile5.gif
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-30 16:53:50 följande:
    Måste få se en bild som bevis då jag inte tror att du äger något av dessa plagg FörvånadSkrattande.
    Dessutom får det mig att fundera på om du försöker bli en del av mitt Zoo Drömmer??
    Bildbevis...?? Nu sårade du mig. Varför denna misstro. Det är senaste kollektionen från Zoological Underwear vi snackar om nu alltså!

Jag är redan en del av ditt Zoo på sätt och vis. Råkade sätta tänderna i några av dina söta små får, så skjut mig eller älska mig.. Oskyldig... Bäst att hålla koll på vad som rör sig i hagen -  "watch out for the beast..."Hmm....trodde ni hade glömt vid det här laget... Jag som fått lära mig att tiden läker alla sår osv...
    Anton Chigurh skrev 2013-09-30 16:54:36 följande:Otroligt vackert, NOEL. Jag blir tjurig på dig om du inte söker jobbet jag sagt åt dig...

MvhGlad 
    Haha....du vet att jag väntar på att du skall ta på dig rollen som min agent Anton... Min handlingskraft sträcker sig till att jag kan puta med läpparna när det gäller det här affärsområdet...Jag menar inte att du skall lämna komplimanger. Tänkte mer att du kanske kan knipa igen och om du säger något komma med något som är lite upplyftande. Som en fräckis till exempel.

Är du inte desperat får du inte gifta dig med mig. Sorry. Jag gillar bara desperata kvinnor det slår mer gnistor om dom....

Hehe, så det säger du.. Då får du överbevisa mig nu då? ;)
  • fialotta85
    NOEL75 skrev 2013-09-30 17:30:23 följande:
    Önskar jag kunde... Men det finns inga kameralinser som klarar denna hetta utan att smälta... Cool
    Anonym (???) skrev 2013-09-30 17:17:10 följande:Ja, eftersom du behöver ett helt harem med kvinnor kan det ju inte slå tillräckligt med gnistor från EN kvinna.
    Klanka inte ner på mina kvinnor nu!! Det är absolut inget fel på dem. Men de har med en superman att göra. Hade det inte varit desperata kvinnor hade jag behövt ett halvdussin till. Så är du inte desperat så platsar du inte. Så enkelt är det. Sen verkar du ha slarvat lite när det gäller ditt relationsbyggande med de övriga kvinnorna så du ser att jag får ett jäkla jobb att hålla kvar dem om inte du bättrar din ton lite.

Om du bättrar dig kan jag givetvis ompröva allt det här. Jag tror alla har rätt till en andra chans...  KyssJaa...alltså inget fel på får!! Jag gillar dem. Mjuk päls. Mört och saftigt kött. Inte så snabba så det går smidigt att valla dem.... Oskyldig....Ohh jag trampar väl inte runt på några fårtassar nu??

Jag tar inte in ??? förrän hon slickat dina fötter så att du är nöjd. Men hon verkar väldigt intresserad så jag tror säkert att ni kommer bli väldigt bra vänner när som helst nu....

Då tar du faktiskt och pallrar din nakna kropp bort hit till mig nu! ;)
Svar på tråden Helkroppstråden