Anonym (Setra) skrev 2014-03-15 21:02:29 följande:
Tror?
Alla som lägger ut bilder såhär, gör det för att få höra att de är vackra och duger. De söker bekräftelse såklart. :)
Kan förstå en man/kvinna som varit singel länge men kvinnor/män som har en partner kan jag inte förstå att de inte nöjer sig med vad de får hemma?
Bara så konstigt.
Men ett bra exempel är ju Chica som lagt ut massor med bilder och sen slåss killarna och de andra tjejerna snabbt om att få plats i rampljuset. Till sist avslöjar Chica att hon inte mått bra på länge och nu ska lämna tråden och alla killar (gifta/kåta storrunkare) beklagar detta. Sen går det ett par dagar och Chica är tillbaka och fläskar ut brösten, putar med munnen och och killarna hejjar på.
Nä, jag tycker det är hemskt.
Vi förtjänar alla att bli älskade och få älska och respekterade.
Porrigt är fint, skönt och lustfyllt och det är någonting man ska ha tillsammans med någon man bryr sig om och som man vet bryr sig om en själv. Att en tjej som mår dåligt ska behöva få bekräftelse av massa tokrunkande närkillar som ofta är upptagna borde vara under deras värdighet.
Alla tycker olika. Själv är jag singel och som sagt, tycker detta endast är en kul grej. Att ge och få komplimanger är alltid kul, behöver inte automatiskt betyda att man söker bekräftelse. Jag känner mig själv tillräckligt bra, behöver inte bekräftelse. Bidra till tråden istället