• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 09:42:51 följande:
    De som bestämmer blev lite avis på min kroppCool

så grattis till er som hann seKyss
    Är glad jag hann se...VÄLDIGT glad!!!! Glad
    Nanime skrev 2013-01-16 09:43:09 följande:
    Och var satte dom sig egentligen??? Förvånad
    Ryggen o röven tror jag... Gråter
    Men har bestämt mig för att vara lika duktig som er ett tag, och ta bort dom igen.
    A82 skrev 2013-01-16 09:52:03 följande:
    Men het är du trots julmaten Kyss
    Tack... :)

• Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-01-16 10:11:28 följande:
    gör ett nytt lite diskretare försök...Kyss

Även om jag eg är lika nakenOskyldig

Otroligt snygga ben skulle jag vilja säga!!! Och sen har ju jag en egen liten fetisch för små,fina fötter...tycker det är otroligt sexigt... Skäms
    Och dina är superfina!! :)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 09:55:29 följande:
    Ja, det hade varit trevligt. Kan behöva nån som ser till att jag blir riktigt ren på ryggen för till duschen har jag inte kommit än. Just nu är det kafferast Flört

Jag kom att tänka på hur ooootroligt dumt det är att vi sitter på helt olika håll och dricker kaffe...är det inte bättre att göra det tillsammans...? Drömmer

Fyyyy f-n vad fin du är A82....!!!
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 10:41:27 följande:
    Skrattande

Livets dryck kallas den nog av en anledning Flört

De andra bilderna var fina men dina ben är superfina

Ja Mattias, det är extremt dumt. Skulle vara mycket bättre om vi drack det tillsammans 

Det fanns ett par ställen till som fick förbli skitiga.....

....inte bra Rynkar på näsan

Jooo...JÄTTEBRA bild!! Glad

Bara du kommer hit, sätter på kaffe nu! ;)
  • Mattias39
    Anonym (50+) skrev 2013-01-16 11:39:21 följande:

Här kommer lite 50+-godis!

Mmm....DET var verkligen ögongodis!!! Jag tycker att du är sjukt snyggt tränad!! Du är lagomt tränad på något vis...inte för mycket tränad, om du förstår.
    Duhar en jättefin kropp och för att vara 50+....det är ju helt sanslöst bra jobbat!!! Önskar verkligen att jag kunde ha din form om några få år!!!
  • Mattias39
    Alexia skrev 2013-01-16 11:34:15 följande:
    Vad snygga alla är! Roligt med så mycket fina bilder, här kommer en halvdålig bild på halvstora mig!

"Halvstor"???
    Du har ju underbart vackra kurvor och jag kan bara tänka mig hur otroligt fint du måste bära upp en tight,snygg,elegant klänning!!
    Fantastisk kropp, det är vad du har!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (Isabella) skrev 2013-01-16 12:44:53 följande:
    Hej är en tjej på 25 år med en stor och putig rumpa :) Har alltid haft lätt och få muskler på ben och rumpa, ridningen kanske?
    Men den har även ett mjukt lager hull på sigTungan ute rumpan stannar oavsett hur mkt jag går ner i vikt, blir därimot gryyymt benig på axlar och bröstkorg bara Obestämd  så jag har gett upp det...

Hatade den när jag var yngre, kunde få kommentarer i skolan om putrumpan, JLo butt! osv..

Tänkte länge fettsuga så fort jag fick råd, men jag har lärt mig acceptera den med tiden, den är ju ändå en STOR del av mig, hehe Flört   

påminner om Kim Kardashian i formen säger många, fast jag har mindre bröst, och hon är nog i bättre form, men hon har ju inte fått barn heller :) 

Har suddat i bakgrunden eftersom jag är skitnervös att nån ska känna igen den :P...kan inte fatta att jag gör det här!!! 

Är VÄLDIGT glad att du gjorde det här...! :)

Och glad att du inte hittat på några såna dumheter som att fettsuga en alldelses,otroligt fin rumpa!!!
    Kan inte förstå att du hatat den...helt obegripligt faktiskt! Jättefin!!! Glad
  • Mattias39
    Fotografen skrev 2013-01-16 14:06:15 följande:
    Detta är INTE min bild! tillhör Sean Sweeney
    Skulle vara kul med en liknade av dom som smyger runt i denna tråd.
    Kan bara hålla med...det vore faktiskt kul! :)
  • Mattias39
    ander25k skrev 2013-01-16 14:13:42 följande:
    Suddigt och fint , 5 års uppehåll kört på denna bild 3 månader.

Imponerande...måste ärligt säga att jag är smått avundsjuk på dina armar och axelparti...! Snyggt jobbat!!! :)
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-16 14:47:56 följande:
    Dags för lite påklätt igen tror jag, börjar få ont om bilder  Obestämd

Fint!! Nyårsklädseln? Glad
Svar på tråden Helkroppstråden