Anton Chigurh skrev 2014-11-27 09:32:31 följande:
Inte.....
Detta var vad du svarade på, Aros:
Jag tycker bilderna som Damerna visar här i HKT, dom är för jädra fina, och i mitt tycke, så är dom i en klass för sig, alltså bilderna där Damerna har kläder på sig, rätt sorts kläder i rätt bildkomposition vill säga. När du döljer mer än du visar, på ett konstruktivt och sensuellt sätt, så slår det, i dom allra flesta fall, nakenbilder med hästlängder. Så ja, Linnea, kläder är i högsta grad relevant.
Kram //Anton
Således, Aros, så ber jag dig notera understrykningarna jag gjort ( i efterhand) i ursprungsinlägget. Ingenstans skriver jag att kläder har samma...effekt, på bilder på män, så att säga, utan mitt inlägg handlade endast om att jag anser att KVINNOR som postar bilder med ett visst mått av klädesplagg på sig, dom bilderna är ofta SÅ MYCKET MER SENSUELLA än rena nakenbilder.
Hänger du med, Aros !!!
Kram //Anton
Tror jag hänger med Anton men jag skrev den där kommentaren för att jag tycker du blandar ihop saker och ting, eller, inte håller isär saker och ting.. Det började med att du kommenterade välutrustads bild, det var där det började inte i dina personliga preferenser vad gäller bilder på kvinnor. Det kom du in på sen av en anledning jag inte riktigt förstår? Är övertygad om att det finns människor av båda könen som tycker välutrustads bild är läcker/sensuell/upphetsande osv.
Håller med om det du skriver om bilder på kvinnor men jag är nog inte så konservativ som du! Kan gilla allt från rena porrbilder till bilder som exempelvis en kvinna i burka där man bara får se ögonen. Kan vara intensivt kittlande tycker jag. Och allt där emellan förstås.
Själv tycker jag det skulle va trevligare att titta på en kvinna som drar upp sina strumpbyxor i en extremt detaljerad cameltoe än på välsutrustads bild. Vad skulle du tycka om en sån bild?