• Neol

Helkroppstråden

minimoya76 skrev 2016-03-13 16:58:44 följande:

Neol skrev 2016-03-13 11:38:03 följande: Ser ut som att ni haft en bra start på dagen tjejer

WOW...du må ikke ha så lange opphold...for så å legge ut slike bilder... først tenk på sjokket.. Å hva skal en gjøre med væskeproduksjonen som setter igang... (sitter å sikler mm her nå ;-D)

Haha söt du är Minimoya! Hade gärna suttit här hela dagarna när jag läser såna här trevliga meddelanden. Tycker väldigt mycket om det jag sett när du postat bilder också, så håll uppe tempot så skall jag försöka vara lite bättre på att titta in här framöver . Hoppas du gjorde något riktigt bra av vätskeproduktionen, det är väl ganska tydligt vad som behövs i det läget?? Kyss
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-13 18:14:22 följande:
    Absolut inte! Ett löfte är ett löfte. Ojandet får stå för sig själv. Dock hjälpte Mudsharks tips föga. Filen hämtas så fint när jag laddar upp, men sen står det-ingen fil. ??? Måste fördjupa mig vid tillfälle...och hur plockar man bort en bild?

För övrigt tror jag att väldigt många människor är glada över att jag befinner mig på jobbet-och inte ägnar mig åt att stilla nyfikenhet här på FL .
    Noterar att det var väldigt dumt att du fick lära dig att plocka bort bilder. Jag gick ju helt miste om den konfekten här ju. Gör om och gör rätt säger jag  Tungan ute

Känns som att det finns krockande intressen bland sveriges befolkning rörande var du skall befinna dig och när.
    Fröken Maria skrev 2016-03-13 18:19:06 följande:

Passar på innan veckans arbete börjar igen...

Mmmm säger jag bara. Ser ut som att du gjorde helt rätt där. Eller vad säger du Minimoya?
    Ordförande i seniorklubben
  • Neol
    Arbor skrev 2016-03-13 22:44:07 följande:
    Oj oj, snyggare framifrån än bakifrån Flört
    Haha tack för den. Skönt att slippa backa om man vill göra ett gott intryck.
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-14 08:30:43 följande:

Sovmorgon idag hårt arbete under helgen så det har jag förtjänat

Hoppsan!! Där började fantasin genast skena iväg. Grym bild !
  • Neol
    Fröken Maria skrev 2016-03-14 10:48:58 följande:

Nähä bilden kom inte med... Gör ett nytt försök!

Mmm snygging!
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-15 12:35:21 följande:
    Hmm...hur hög ålder kan det vara? Har inte märkt ngt än...
    Hmm du gör det inte lätt för mig kvinna. Ännu inte sett skymten av dig här. Skulle du kunna förvarna mig om ungefär vilken tid jag skall hålla ögonen öppna för att min nyfikenhet skall stillas ....
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-15 19:43:02 följande:
    Du har inte missat så mycket så långt....men ett hett tips skulle kunna vara sena kvällar. Det är då vi skygga varelser kommer fram .
    Haha, den här gången plockade du bort bilden precis framför ögonen på mig. Men nu sitter den på näthinnan i alla fall. Du är en mycket snygg och sexig dam precis som min livliga fantasi hade börjat föreställa sig. Tur för dig att du inte gjorde mig besviken Tungan ute. Så du är ljusskygg. Det låter väldigt spännande....
  • Neol
    Anonym (Barajag.) skrev 2016-03-15 21:03:53 följande:

Trevlig kväll !

Mmmm den där fungerade även för att göra morgonen riktigt trevlig.... Extra trevligt med nytillskott i tråden om det nu inte är något bekant över den där bilden??
  • Neol
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 09:15:08 följande:
    Haha-där var du snabb! Tack söta du. Nu när jag till fullo behärskar "plockabort" tekniken kanske jag lägger upp annat än testbilder .
    Aha så det där vara bara test alltså! Ett mycket lovande test måste jag säga, hade jag suttit i juryn hade du helt klart gått vidare. Låter som att du redan är redo att gå med i en grupp där allt är tillåtet
  • Neol
    Anonym (KåtMilf) skrev 2016-03-16 10:08:04 följande:
    "Bra hår" kan du utveckla det? :)
    Ser ut som att jag skulle kunna vira det nästan två varv runt min handled......
Svar på tråden Helkroppstråden