Inlägg från: Påven Johanna |Visa alla inlägg
  • Påven Johanna

Helkroppstråden

AHA! En snabb googling gav vid handen att plankan är en träningsgrej. Jahaja, dylikt är jag inte insatt i. Carry on. 

• Påven Johanna
    isabellafinabella skrev 2015-09-18 11:57:19 följande:
    Blev väldigt sugen på att simma just nu, undra varför Snyggt!
    Hade jag befunnit mig i samma bassäng som Djupsinnig hade jag blivit tvungen att ha armpuffar som höll mig uppe eftersom jag högst troligt varit avsvimmad större delen av tiden. 
  • Påven Johanna

En hög med brandmän hade simträning en dag när jag var på badhuset. Jag fick trycka tillbaka ögonen in i skallen med jämna mellanrum och aldrig har jag väl fått så många kallsupar. Men väldigt trevligt alltsammans! 

• Påven Johanna
    straight arrow skrev 2015-09-18 13:36:34 följande:
    Du skulle tagit tillfället i akt och passat på att bli i skänks och livräddad av brandmännen! :p
    Ja, hehe! Sedan åkte jag hem och överföll maken. Han ba: "Brandmän alltså, de grabbarna tänder fler lågor än de släcker. Men jag klagar inte!"
  • Påven Johanna
    Anonym (Quexet) skrev 2015-09-18 22:22:07 följande:

TGIF!

Precis så där ser jag ut genom min mans förälskade ögon. Men hur får din man gjort något på dagarna? Han måste ju bara bli stående framför den förtrollande utsikten helt ur stånd att göra annat än att tillfälligt tackla skönheten med ståndet. 
  • Påven Johanna
    Jofes45 skrev 2015-09-22 10:05:15 följande:
    Nyduschad
    Det var en tjusig manskropp. Den kan du väl använda till mycket roligt, antar jag.
  • Påven Johanna
    Pinkie Pie skrev 2015-09-22 11:19:17 följande:
    Vad tror du om att två "halvgrå" personer som du och jag skulle ta och försöka sätta lite färg på tillvaron.
    En helt vanlig tisdagslook för trådens enda Pinkie Pie. 
  • Påven Johanna
    Anonym (Oops) skrev 2015-09-24 21:33:11 följande:

-

Jag tycker mig Edvard Munchs "Skriet" på dina kalsonger. Betyder det att det är ett särskilt finkulturellt innehåll i fillingarna eller är det bara en slump?
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2015-09-25 14:21:10 följande:

Helg i sikte!

Du måste bryta mot någon lag.
  • Påven Johanna
    Zack skrev 2015-09-25 19:38:29 följande:
    Säkert, men förhoppningsvis inte för förargelseväckande beteende här i tråden ;)
     I ditt fall rör det sig mer om olaglig snygghet. Brukar ge mellan 100-200 brudar, men påfallande ofta är det någon kvinna som lyckas hänga sig på som en fotboja och vips så är brottslingen bakom äktenskaplig lås och bom. 
Svar på tråden Helkroppstråden