Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

virrisen skrev 2015-12-21 21:38:36 följande:

Snart dags för de röda underkläderna ! :)

Snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-21 21:56:41 följande:

iPhone just nu.

Det gick ju bra! Snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

[quote=76144136][quote-nick]LadyKafka skrev 2015-12-22 03:29:23 följande:[/quote-nick][/quote]

Roligt att se dig igen!

• straight arrow
    Lussekatta skrev 2015-12-22 15:41:46 följande:

Vågar mig på en till

Vackert!
  • straight arrow
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-22 22:00:19 följande:

Schysst tråd. Trodde aldrig jag skulle våga lägg upp bilder på mig själv. Hade dock velat se fler manliga kroppsdelar :)

Varsågod...
  • straight arrow
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-22 23:01:10 följande:

Måste tillägga att jag har problem med att lägga upp fler bilder. Vill helst göra de via min iPhone då andra har tillgång till datorn så kan bilderna hamna i fel händer. Vad gör jag för fel tror ni ?

Prova att byta till mobilsajten om du inte använder den redan.
  • straight arrow
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-22 23:27:17 följande:
    Det har jag prövat, när jag försöker ladda upp en bild så ser man på skärmen att den "jobbar" för att lägga upp bilden men sen helt plötsligt loggar den ut mig och jag hamnar på hemskärmen. Mycket märkligt och pinsamt att jag måste fråga er.
    Det låter märkligt, ja. Det finns en app för iPhone, men den är inte så bra. Tydligen går det att lägga in bilder, men man kan inte se andras bilder.
  • straight arrow

God morgon!

• straight arrow
    Anonym (Bara jag !) skrev 2015-12-25 14:27:09 följande:
    De ligger i betraktarens ögons. Men om du är så vältränad var god och lägg upp en bild så vi får se och bedöma själva. Jag hade gärna velat träna men tyvärr så funkar de inte just nu när barnen är små och jag jobbar 100% och studerar. Men är ändå rätt så nöjd med min kropp efter 3 ungar men visst hade jag velat ha en mer tränad kropp och speciellt magen. Därför bjuder jag dig på den här bilden på mig men väntar dock på en bild från dig :)

Snyggt! Du lär få vänta förgäves på clownen. Han gör inget annat än att klaga på andras kroppar men har aldrig visat upp sig själv.
  • straight arrow
    Fröken Maria skrev 2015-12-31 14:40:01 följande:

Gott nytt åt!! Hoppas vi ses under nästa år...

Detsamma! Ha det fint!

Svar på tråden Helkroppstråden