• vonKatt

Helkroppstråden

Anonym (Nice) skrev 2013-09-23 22:21:30 följande:

Sorry det var inte meningen att på nåt sätt vara otrevlig, undrade bara. Och frågar man inte får man ju inget svar. Va inte meningen att göra dig sur. Snygg stjärt har du i vilket fall....

Oj, men sur blev jag då rakt inte. Svarar inte på sådant i denna tråd dock. Det hoppas jag att du har förståelse för.
    Tack för fina komplimanger!  
    Prrr!
  • vonKatt
    Clownensglädje skrev 2013-09-23 22:23:41 följande:
    Man blir förvånad över bristen på skönhet och självinsikt i denna tråd.

Tycker det stämmer överens med ditt användarnamn också. Vilket sammanträffande!! {#emotions_dlg.djavulsk}Cool
    Prrr!
  • Markus 073
    vonKatt skrev 2013-09-23 22:08:25 följande:
    Kan bespara dig det faktiskt. Jag raderar alla bilder jag lägger upp här ganska snabbt.
    Du får hålla utkik helt enkelt.

Frågor om min läggning kan vi ta på annat ställe, om det intresserar dig...   
    Hejsan, jag såg att du skrev att du raderar bilderna snabbt som du lägger upp här och då undrar jag lite hur man gör det?
  • vonKatt
    Markus 073 skrev 2013-09-23 22:28:38 följande:
    Hejsan, jag såg att du skrev att du raderar bilderna snabbt som du lägger upp här och då undrar jag lite hur man gör det?

Du raderar dom från ditt galleri i profilen. De läggs i mappen "forumbilder", bara radera där så syns dom inte här längre. 
    Prrr!
  • vonKatt
    Clownensglädje skrev 2013-09-23 22:32:24 följande:
    VonSlapp!

Nej nu måste din auto-korrekt ha spelat dig ett spratt igen!
    Prrr!
  • Anonym (Nice)
    vonKatt skrev 2013-09-23 22:24:47 följande:
    Oj, men sur blev jag då rakt inte. Svarar inte på sådant i denna tråd dock. Det hoppas jag att du har förståelse för. Tack för fina komplimanger!  
    Prrr!

De e klart, ha en trevlig kväll... Måste göra lite annat, kanske syns här igen nån gång... Ha det bra
  • Meddelande borttaget
  • vonKatt
    Anonym (Nice) skrev 2013-09-23 22:35:35 följande:

De e klart, ha en trevlig kväll... Måste göra lite annat, kanske syns här igen nån gång... Ha det bra
    Trevlig kväll till dig med! Jag är här med jämna mellanrum. Vi ses!
    Prrr!
  • vonKatt
    justnextdoor skrev 2013-09-23 22:36:14 följande:
    Tydligen en som har sämre humor än mig vonKatt

Haha, ja! Du är ju en riktig lustig-kurre i jämförelse! Solig
    Prrr!