Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Anonym (God morgon) skrev 2016-03-14 08:30:43 följande:

Sovmorgon idag hårt arbete under helgen så det har jag förtjänat

Härlig bild!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-14 20:34:25 följande:

Tack! Ska försöka mig på ett klassiskt HKT-tema....rumpa . Behöver förstå hur sidan funkar.

Åh det ser jag fram emot!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-14 21:41:17 följande:

Alright! Hänger på rådande kvällstrend!

Fin bild och fint motiv!
  • straight arrow
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-14 22:32:33 följande:

Fast vet du, ser nu att bilden ligger kvar i mobilversionen. Skumt! För tidigt att ropa hej alltså...ger mig för ikväll iallafall .

Ofta så laddas sidor som man besöker ofta inte om helt och hållet, utan en kopia i telefonens minne används istället för att spara på bandbredd. Så det kan ta några timmar innan det gett effekt överallt.
  • straight arrow
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-15 09:59:27 följande:
    Så kan det vara...inte bara postar du massa vackra bilder-du vet saker också ????.
    När man uppnått hög ålder har man samlat på sig ett och annat korn av visdom
  • straight arrow
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-15 12:35:21 följande:
    Hmm...hur hög ålder kan det vara? Har inte märkt ngt än...
    Efter ungefär 45 år har poletten trillat ned, kan man säga Skrattande
  • straight arrow
    Anonym (Barajag.) skrev 2016-03-15 21:03:53 följande:

Trevlig kväll !

Åh, trevligt att se dig igen! Mycket vackra ben...
  • straight arrow

God morgon!

• straight arrow
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-16 18:29:08 följande:

Myser i sängen

Härligt det ser ut!
  • straight arrow
    Anonym (Sanna) skrev 2016-03-16 09:11:00 följande:

Åh, vilken härlig triss i män! Hade jag varit yngre hade samtliga fått hänga som posters på väggen i mitt rum. Nu skulle det förmodligen anses som lite udda . Njuter här istället!

Haha du får gärna spara bilden och ta fram som inspiration ;)
Svar på tråden Helkroppstråden