• Movit

Helkroppstråden

GoodMangoo skrev 2013-12-12 17:51:13 följande:

Jag famlar i mörkret Mango....vi skulle mötas vid kullarna....alltså jag är nog så långt bort att jag varken ser eller känner några kullar....det enda som uppenbaras här är lutande tornet i Pisa......Jag ser två.....kanske jag kan se 4 kullar på din karta och jag tror dessvärre att de närmaste kullar jag är med med mitt torn i Pisa är de 7 kullarna runt Rom.....är jag i rätt region eller famlar jag helt i mörkret? Det verkar vara rätt mörkt hos dig med....

Fast å andra sidan är Italien känt för sina vacka konstverk och goda formgivning så mitt antagande var att det var här du befann dig.
  • Movit
    vonKatt skrev 2013-12-14 23:15:07 följande:
    Sorry. Glömsk katt
    Alltid lika j-a het katten.
  • Movit
    Matildet skrev 2013-12-14 23:10:50 följande:

En gammal repris

Abso-fucking-lutely.
    Lika het då som nu!!! Mums
  • Movit
    Anonym (LF) skrev 2013-12-14 23:25:36 följande:

Trevlig helg! phpY4o5R617182.jpg

Mmmm alltid alltid så vacker lf
  • Movit
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-14 23:47:36 följande:

Du måste ha stort urval när du inte ser skillnad och ont i baken!
  • Movit
    Crusher skrev 2013-12-14 23:59:13 följande:
    Vadå?? Jag såg ju inte, är det förbjudet att fråga eller?
    Skärp dig nu!!!
  • Movit
    Matildet skrev 2013-12-15 00:00:46 följande:

Det här ska vara en feel-good tråd, låt det vara det också! Förstör inte med mobbing och elaka kommentarer. 

Abso-fucking-lutely.
    Förlåt, blir bara oerhört upprörd när folk fäller mer eller mindre taskiga kommentarer om människors bilder, vissa kan ta det bra anta inte och jag vill som du att det här ska vara en feelgood tråd. Ska inte idiotförklara idioter i fortsättningen utan ignorera.
  • Movit
    Anonym (LF) skrev 2013-12-15 00:07:27 följande:
    Hej... Det är fint att ni reagerar men för min del tog jag verkligen inte alls illa upp av frågan. Han missade bröstet, och ni skulle se bilderna där magmusklerna syns.

Jag är bara road, på riktigt. Uppfriskande att någon tycker att en ser androgyn ut, har jag aldrig varit med om tidigare!

Glad att du tog den frågan på det visetSolig men jag har sett samma typer av frågor/kommentarer i flera trådar och mot olika personer och i bland så rinner dessvärre min bägare över. Rynkar på näsan
  • Movit
    Crusher skrev 2013-12-15 00:13:23 följande:
    Allt från anorektiker till fetton. Det lustiga är att hur ni än ser ut vrålas det i kör hur sexiga ni är. Nästan så man skäms för det manliga släkten bara för att få se lite kvinnohud.

Men Crusher du har inte funderat på att om jag läser dina inlägg i den här tråden så blir inte jag imponerad av dig som en del av det manliga släktet än mindre att du ser ned på hur vi andra män beter oss och hur vi och många kvinnor här ser ut. Om du funderar lite på vad har du bidragit med här?`Någon bild? Nej.....
  • Movit
    GoodMangoo skrev 2013-12-15 10:56:29 följande:

Har tyvärr inga fotbilder i akrivet ObestämdSkrattande!!
    Men jag kanske kan bjuda på något annatDrömmer??
    En karta kanske?
Svar på tråden Helkroppstråden