Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

• GoodMangoo
    Dörren, MrMe, Hotrod, Anton och .......2.........läckra bilder Tungan ute!!!
  • GoodMangoo
    Anonym (SU2) skrev 2013-10-22 16:48:53 följande:
    [quote=71454284][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-22 16:42:32 följande:[/quote-nick][/quote]

Vem får suga på de där melonerna då?
    Mango om jag får be.... Mango!!
    MrMom skrev 2013-10-22 16:49:50 följande:
    Du är så snygg Mangoo!!
    Måste ju matcha din häck ju Flört
    Zack skrev 2013-10-22 16:51:45 följande:
    Du fortsätter med att förföra oss. Man får passa sig så man inte får kroniskt högt blodtryck ;)
    Är det du som är den anonyma globetrottern Zack Drömmer (min Tomte)??

• GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-10-22 17:00:27 följande:
    Mangoo... HjärtaHjärtaHjärta Förlåt att jag är så rakt på sak, men bäst att vara ärlig - Du har underbara bröst. Oskyldig
     Tack{#emotions_dlg.flower}!! Och för att vissa anonyma ska slippa säga det så gör jag det....... dom är fejkFlört.
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-22 17:04:51 följande:
    Läckert! Sexigt som fan! Du vet hur man lockar fram kåtslaget - nu vill jag skvätta!!!
    Töm, spruta, släpp taget, go bananas........ köra bara Skrattandeköööööööööör Flört!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-10-22 17:11:29 följande:
    Hmn... Jag tycker "fejk" är ett så nedlåtande ord. Det räcker med att jag ser att de är fina. Mer behövs inte! Glad Men okej, tack för info.
    Jag har inget emot att vara ärlig och ja.. de är fejk...... men för vissa... som du tex spelar det inte så stor roll Kyss
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-22 17:13:12 följande:
    Just nu kööör jag...bil, men ligg kvar där du ligger så ska det fan bli åka av!! I alla vägbanor!!
    Ja du vet ju vart jag finns så..............DrömmerFlört!!
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-22 17:16:26 följande:
    Fejk? "a work of art", "handmade" framförallt skvättsäkra!?
    Om man ska tro på vad som skrivs så FL (vilket man inte alltid ska) så finns det delade meningar om detta men jag går på din linje Skål.
    Zack skrev 2013-10-22 17:17:50 följande:
    Mango om jag får be.... Mango!!Måste ju matcha din häck ju FlörtÄr det du som är den anonyma globetrottern Zack Drömmer (min Tomte)??

[/quote]Samma gamle Zack a.k.a. Mr Santa C; mannen som uppfyller alla dina önskningar ;). Nu med egen profil där medlemmar kan posta sina önskelistor....
    Haha snygg invit där Cool. Vem vet... det kanske trillar in några A4:aFlört.
    justnextdoor skrev 2013-10-22 17:18:31 följande:
    Japp! Och jag är norr om dig, så det är nog bra om du börjar hålla hårt i sängramen!! Kom ihåg; ALLA vägbanor
    Bara du har dubbdäck på är det lugnt Flört. Bjuder på Pucko och "vurre" om/när du kommer Drömmer.
    fialotta85 skrev 2013-10-22 17:24:41 följande:
    Då har jag det ultimata.. Du stannar och plockar upp Mango, och tar dig ner till oss.
    Gillar hur du tänker......... IGENSkål!!

Speak up skrev 2013-10-22 17:17:54 följande:
    Hehe, nej jag är absolut en av dem som inte lägger allt för stor vikt vid om det utförts ingrepp eller inte. Det viktigaste för mig är att de ser vackra ut, vilket jag som sagt tycker att de gör. Flört

Kyss på dig !!!

• GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-22 17:33:04 följande:
    Alltså jag är på! Mig behöver du inte övertala Efter en sån resa kan jag ju packa ihop sen!! Att ens försöka överträffa det är ju meningslöst
    Du giller verkligen att leka med dödenDöd. Jisses........ du kommer vara som en blöt fläck när vi klara med dig........ som ett jävla sultanrussin haha{#emotions_dlg.djavulsk}Skrattande,
  • GoodMangoo
    justnextdoor skrev 2013-10-22 17:39:19 följande:
    Och ändå vill jag vara med!!! Tre sjukt sexiga brudar och en pucko blir mitt sista minne "vurre"? Vet inte vad det är så jag får inte dö innan jag vet vad det är så ta inte fram den förrän jag är ett russin! Kan vara min livlina!!
    Haha typ "korv med bröd"- tror det är min tur att bjuda Glad
Svar på tråden Helkroppstråden