• Speak up

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-10-30 19:24:28 följande:
    Oh... wow! Du ser ju bara sådär LAGOM mystiskt sexig och inbjudande ut, Mandiisen! Flört Läckert.
    Rawr! Tack :)

Hehe... Rawr på dig själv du, sötnosen! Flört Törs man fråga om du är så sexig som du ger sken av? SkämsHjärta
  • Speak up
    Mandiisen skrev 2013-10-30 19:46:25 följande:
    Det kallas perfekt ;*
    Hehehe... Amen to that! Flört 
  • Speak up

Oh wow!!! Vad man har missat mycket här idag då. Jag orkar faktiskt inte skriva personligt till var och en av er så jag sätter ihop det till ett enda inlägg här - Alla ni tjejer/kvinnor därute, ni har FANTASTISKA bröst och UNDERBARA läppar!!! SkämsHjärta Ni har precis gjort min annars så gråtrista dag mycket ljusare och satt en liten guldkant på tillvaron. Önskar jag kunde prov-känna och prov-pussa på er allihop! Drömmer

• Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-31 16:29:14 följande:

Tjejerna i denna tråd ställer upp och ger er killar vad ni behöver/vill ha och önskar er så jag kan inte annat än instämmaSkål.
    Du ingår absolut i denna ljuvliga krets av kvinnor/tjejer, Mangoo! SoligHjärta Såklart.
  • Speak up
    GoodMangoo skrev 2013-10-31 16:54:10 följande:

Jag vill ändå berömma dom andra oavsett vad du menade Skrattande.
    Jodå, jag förstår. Solig
  • Speak up
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-31 17:33:31 följande:
    Aha.. Jag kör mest squats..
    Squats... Är det då man som "man" skulle vilja ligga under dig? Drömmer
  • Speak up
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-31 17:43:06 följande:
    Hmm kanske.. Du får googla :P
    *Googlar* Oooh... Det skulle man ju absolut vilja! Flört En sån retsam utsikt (eller uppsikt) man skulle ha! SkämsHjärta
  • Speak up
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-31 17:50:38 följande:
    Haha jasså?
    Ja, såklart! Skäms Bara vara några få retsamma centimeter från härligheten... *Sväljer tungt* Mmmh-mmh! Tungan ute
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-31 18:21:03 följande:
    Varför ska man vara ensam När man vill det som minst?
    Har du inget att "kompensera" med..? Drömmer
  • Speak up
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-31 18:33:45 följande:
    Så många härliga erbjudanden

Självklart har jag att kompensera med, men vad är det jämfört med "the real deal"?...
    Hehe, ja erbjudandena haglar ju här... Förvånar mig inte ett dugg iofs! Du är... HET!
    Själv står både min tunga och mina fingrar till förfogande! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden