Inlägg från: Anonym (???) |Visa alla inlägg
  • Anonym (???)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-10-14 09:15:38 följande:
    1. Tack, Cate, nu räknas du definitivt inte till kategorin "bitterfittor o liknande" men tack i alla fall....Glad

2. Det är inte bara ett bra val, det är dessutom korrekt. Celine är så grymt vacker. Helena, den vackraste kvinnan i världen, hustru till Menelaos av Sparta, hon skulle inte se ut som en fågelskrämma jämte min Celine.

Men det är fan inte långt ifrån....

Oj...jo, jag räknas nog till den kategorin ganska ofta i denna tråd....Skrattande 

Ja, du har nog bättre koll på dessa gudinnor än vad jag har....jag är ju liksom lagd åt andra hållet så jag delar ju inte riktigt ditt intresse.  
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-14 09:37:02 följande:
    Inte av mig, och jag vet, Cate....att du inte är en bitterfitta.Glad

Att jag för min del inte spelar på den andra planhalvan råder det knappast nån tvekan om, men jag kan lika förbenat uppskatta en bild på en vacker manskropp.
    Nej, jag är verkligen inte en bitterfitta. Gillar inte ens ordet.

Ja, och jag kan hålla med om att kvinnor oftare har snyggare kroppar än män...jag tycker det saknas lite estetiska bilder på män i denna tråden. Ofta ser bilderna likadana ut....några lyckas dock riktigt bra. Jag gillar bäst de bilder som inte direkt visar en sexuell posering. Då vet ni det.   
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-14 10:02:28 följande:
    Typ mina då !!!

Ja...men ditt problem är att du inte har några närbilder...jo du kanske har nån men annars vore ju det ett tips!!
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-14 10:25:55 följande:
    Hmm, detta är väl för fan nära nog !!!

Alltså jag har ingen dålig syn men jag får ju luta mig fram mot skärmen. Jag menar en närbild på ex arm eller magen. Jag menar, du har ju ändå muskler att visa upp!! Kvinnorna kommer att bli tokiga!!
  • Anonym (???)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 12:19:48 följande:
    En fråga till alla i tråden;
    Är jag för smal? Ser det ut som om jag skulle ha ätstörning??

Vill ha ärliga svar från er
    Kram:)

Man kan väl ha ätstörning även som tjock?  Men det jag sett så tycker jag inte att du ser ohälsosamt smal ut?? Har du normalt BMI?
  • Anonym (???)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-14 12:26:20 följande:
    Men GAH, folk borde bara skaffa sig egna liv istället för att blanda sig i andras!!!
    *kram*

Men hallå...det finns ju faktiskt de som gör det av omtanke. Väldigt många som har en ätstörning ser ju inte det själva så det finns ju fog för att "blanda sig i" ibland. Tycker i alla fall jag.
  • Anonym (???)
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-14 12:37:14 följande:
    Grejen är ju den att jag äter massor! Vi är där på middag ofta så hon ser ju att jag äter.. Men inte kul att höra det ändå..

Ja, men det kanske är just därför de kanske tror att du inte äter annars eller att du spyr upp det? Men du vet väl själv om du äter bra och har normalt BMI? Har du varit tjock innan då? Är din mamma också orolig?
  • Anonym (???)
    Anton Chigurh skrev 2013-10-14 12:49:32 följande:
    Nä, Lj, det det gör du då fan inte, du ser riktig jävla hälsosam ut, du är smal, men du är vackert smal. Du kan be din mamma att hälsa till alla som lägger sig i din vikt att stoppa upp deras förbannade omdömen i röven. Där dom hör hemma.

Och ja. Jag är alltid ärlig i mina omdömen. Du är INTE för smal. 

Lugna DIG!!! Jag tror faktiskt en del mammor ibland lägger sig i för att de blir oroliga....av omtanke, inte för att de ska trycka ner någon. Men jag håller med dig om att inte (lillajag) är för smal.
  • Anonym (???)
    Anonym (Lillajag) skrev 2013-10-14 13:03:22 följande:
    Jo, har ju varit gravid de senaste åren.. Så efter tre förlossningar så har jag gått ner allt å börjat träna.. Ca 23 kg.. Men kan ju inte vara gravid jämt ;)

Men det kanske är DET de reagerat på då? De kanske är rädda att du ska bli ännu smalare? Men jag förstår att du reagerade...känner själv ibland att en del ser på andra om de gått ner 1-2 kg...och undrar hur noga de kollar egentligen.
  • Anonym (???)

ANTON...första bilden var allra bäst men liiiiite suddig. Är det du som är jultomten? Och vi får fler paket?

Svar på tråden Helkroppstråden