• Fröken36

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2015-01-01 14:33:15 följande:
    Gott nytt år!

Vacker bild!

... men ärligt Fröken36 och du! Att skriva offentligt om en snubbe som en använd binda e ju inte särskilt trevligt ändå!..
    Vi är alla avlagda gamla bindor om jag tänker efter. Och humor är relativt, även våra alter egon här på FL och HK-tråden. 
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2015-01-01 15:45:24 följande:
    Om du kan uttala dig så här så är jag helt säker på att du vet exakt vad JTP har att säga om saken, både som alter ego och helt privat!

Skvaller kan man ju ta via PM menar jag!
    Det var ju han som la upp bilden på sig själv och Villaste och njöt av uppmärksamheten. 
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2015-01-01 15:58:45 följande:
    Ok Fröken36!

I mina öron låter det inte bra bara. Den här tråden är förstås vuxendagis det hajar jag med men för mig finns gränser.

När blir det ovärdigt liksom? För mig blir det när "samtal" som borde vara privata blir offentliga. Där är min gräns men den är förstås olika för olika människor..
    Gränser är också relativa och ytterst individuella. Jag är ingen som ältar saker, och som sagt...jag är inte sämre kvinna än att jag kan ändra på mig.
    Och ja, tråden är ibland vuxendagis, och vilken tur att vi som vuxna kan välja att inte längre sitta här och häcka i HK-tråden. 

Tjolahopp, nu ska jag laga mat. 
  • Fröken36
    villaste skrev 2015-01-01 16:05:03 följande:

Men seriöst, han la upp bilden på oss.. Dessutom har jag inte gått in på nåt privat angående honom.. Finns ingen anledning att göra det

Precis min tanke..och det visste jag att du inte skulle heller för vi har som tur är vissa gränser mitt i vår knasiga humor. 
  • Fröken36
    Quexet skrev 2015-01-01 17:47:26 följande:

Det känns lite kyligt i tråden just nu, så jag får väl försöka lätta upp lite med en bild! Solig

Alltid lika snygg. :)
  • Fröken36
    villaste skrev 2015-01-01 18:07:22 följande:

Har aldrig förstått vad alla stela människor får ut utav tråden aja får väl lätta upp stämningen med

Det är ju så Villaste att du och jag vi bara blundar och pekar på någon kåt stackare som vi släpar hem och sätter på. Solig
    Det kan ju inte alls vara så att vi pratar med killarna och lär känna dem och deras humor och utefter det gör val vad vi kan och får skriva och inte här i tråden. Drömmer

Ps. Jag tror jag har likadana string. 
  • Fröken36
    zingho2 skrev 2015-01-05 21:54:43 följande:
    Du måste få det att koka..
    Haha, nästan så. Solig
    I just have a friendly pussy
  • Fröken36
    Noname00 skrev 2015-01-05 19:59:36 följande:
    Ser trångt ut ;)
    Du får nog plats. Drömmer  Typ ovanpå. 
    I just have a friendly pussy
  • Fröken36