• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym
    Philipsson skrev 2012-12-25 12:15:49 följande:

Både snygg bild och motiv!

Ståkuken var svårmissad ;)
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-25 19:51:13 följande:

Både snygg bild och motiv!

Ståkuken var svårmissad ;)
    Förvånad Den missade jag totalt!

Jättefina bilder alla!

Men jag undrar verkligen vad exakt det är som händer med kroppen i fyrtiotvåårsåldern? Tycker min ser likadan ut som den alltid gjort. Ansiktet har ändrat sig, ögonlocken har blivit liksom veckigare och sömnvecken sitter kvar längre än när jag var ung. Luggen har fått vita hårstrån också, men i övrigt så är det ingen skillnad vad jag kan se. Alltså, jag ser medelålders ut. Jag ser verkligen inte ung ut, men kroppen och kroppshuden är sig lik. Tycker alla mina kompisar också är sig lika.

Vad menar ni...?   
  • Pentra
    Anton Chigurh skrev 2012-12-25 13:49:30 följande:
    Oavsett hur väl gardinen tar sig ut upphängd i ditt sovrum eller var du nu behagar sätta upp den, Pentra, så gör den sig hundra gånger bättre där den är "upphängd" på bilden. Mycket sensuell och vacker bild, Pentra. Tack.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

För mig kan det ibl vara riktigt inspirerande att "hänga gardiner"... Smickrande att du gillar mitt fotomässiga påhitt... /Pentra
  • lille Birger
    Nockanpockan skrev 2012-12-25 16:46:47 följande:

Efter min viktnedgång gjorde jag en bukplastik. Så jag har tagit bort hud på magen, ca 1 kg ![/quote]

Fy så imponerad jag är! Skitsnygg!
    Jag tycker att du borde lägga upp en till bild på dig.
  • L E O N
    Inima skrev 2012-12-25 23:32:42 följande:
    Hoppas ingen av er gömmer sig i vassen till sommaren.
    Vilken vass tänkte du på?
  • L E O N
    Inima skrev 2012-12-26 00:08:31 följande:
    Vid sjön kanske
    Okej, då behöver du inte oroa dig för mig. Håller mig mest i salt vatten.... ...Vet inte om du ser det som något positivt eller negativt dock...Skål
  • Schna
    lille Birger skrev 2012-12-25 23:49:27 följande:
    Jag tycker att du borde lägga upp en till bild på dig.

Det gjorde hon ju.
    It takes a fool to remain sane
Svar på tråden Helkroppstråden