• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym (Carlos) skrev 2013-01-18 11:54:15 följande:
    "Deffad" (definierad) är ett kroppsbyggarbegrepp. De deffar inför tävling för att musklerna ska framträda tydligare, d.v.s. går på en kalorisnål diet, rör på sig mer, tar vätskedrivande, tar andra preparat etc.

Om man inte har den typen av kropp som de har, så kan man heller inte "deffa". Vad du kan göra är att "gå ner några kilon", "blir smärtare", "smalare" etc.

Ja, slarvigt uttryck av mig och jag menar ungefär det du skriver.
  • Mattias39
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

It's cold in Sweden today!

50+...du är så jävla(ursäkta språket) fantastiskt snygg att klockorna stannar!! :) Nu var det ju en dum halsduk ivägen...Flört
    Men jag tycker att du har hittat den perfekta balansen mellan kvinnlighet och supertränat! Men ärligt...det är helt ofattbart att du skulle vara 50+....?!?!? De flesta 20-åringar, av båda könen, lär vara rejält avundsjuka på din kropp!!
    Längtar redan efter din nästa bild!! Du är en perfekt inspirationskälla till min egen träning!! TACK!!! Glad
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 13:35:01 följande:

Ja, såhär ungefär Flört 

Tja....FULLÄNDAT , är det första ord jag kommer att tänka på... Glad
  • Mattias39
    GakkenLive skrev 2013-01-19 17:13:59 följande:

En visserligen påklädd bild men visst kan man som plussize tjej se ganska så bra ut ;)? 

Har haft ledigt från FL under hela helgen, men tänk vad kul det är att vara tillbaka när man hittar så här härliga bilder!!
    "Ganska bra" är väldigt blygsamt sagt!! Du är FÖR blygsam....för du ser riktigt jäkla skitbra ut!!! Glad

Tack för att jag fick se, hoppas verkligen på att få se mer av dig!!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (first time) skrev 2013-01-19 19:37:52 följande:
    Din önskan går i uppfyllelse Flört

Shit!! Du har en galet snygg kropp!! Och precis som några andra här inne så har du, enligt mig, en perfekt balans mellan din träning och din kvinnlighet! Blir det  FÖR mycket muskler tycker jag att lite av kvinnligheten försvinner...men det här är en PERFEKT tränad kropp!! Skrattande
    Vill absolut se mer... Flört
  • Mattias39
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-21 10:25:00 följande:
    God förmiddag alla babes Kyss
    Mmmm...läckra underkläder på en läcker tjej!!
    Jag gillar verkligen dina bilder, du har en fin form, vacker hår!! Glad 

Härligt att få se så här vackra bilder en måndagmorgon som denna. Ute är det mulet och kallt...men här inne blev det nu soligt och varmt... Glad
  • Mattias39

Bara ett par bildinlägg på hela dagen...alldeles för dåligt...! Kom igen nu vänner, upp med fler bilder...Här är i alla fall en från mig...Tyvärr når den inte upp till Pink Dollys sexighet...inte ens nära faktiskt. Men,men...en bild är det iaf... Flört
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-21 12:46:29 följande:
    Tack snygging, nu åkte energinivån upp några snäpp här Tungan ute.
    Tack!! :)
    Bra....att nivån åkte upp! :) Så mycket att du kan släpa dig till toa och ge oss en bild på dagens underkläder? Skrattande
  • Mattias39
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-21 13:00:22 följande:
    Hinner inte just nu Glad men snor en från bröst-tråden Flört 

Mmmm...älskar den bilden!! Liksom alla andra där du är med...!! Så makalöst snyggt!!! Nu åkte min energinivå upp också !! Glad
  • Mattias39
    A82 skrev 2013-01-21 14:12:32 följande:
    Mattias.
    Tackar så mycket för den fin fina bilden. :)
    Synd bara att rumpan inte var med ;)
    Det hade jag inte haft något emot!!
    Inte alls om jag ska vara ärlig.
    Haha...var tvungen att klippa den där...tror inte den hade passerat cencuren annars... Flört
    Men tack! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden