Inlägg från: Anonym (Kvinna 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 2)

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-12-12 14:30:10 följande:
    Nu när omröstningen klar så då tror jag det är okej att visa en bild på vår vackra svenska natur ur sitt bästa perspektiv.

Å så är det ju snart jul. Igen.

Tjohej. 

Denna infon nedan är en upprepning, jag vet, men inte alla mina fans härinne vet om vilken uppoffring jag gjorde för att ta detta vackra kort. På denna ena stående natur vi har i Sverige.

Så ja, jag höll på att förfrysa röven vid tagningen, det var nollgradigt, duggregnade och blåste halv storm. Bara få fart på tomteblossen var ett rent helvete. Jag höll på i 45 minuter. Fick fan knappt på mig kläderna efteråt, så jävligt frös jag. BARA SÅ NI VET !!!

En stor eloge till dig och du har en väldigt fin kropp!
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 15:04:20 följande:
    Får fundera ut något pinsamt åt dig...för smisk och sånt gillar du väl bara!

Hahaha, gör det nej jag gillar inte sånt, men kan testa och se om det är något för mig
  • Anonym (Kvinna 2)
    Zack skrev 2013-12-12 16:32:15 följande:
    Dra på trissor vilken vacker kropp du har K2....och ett riktigt vältaget foto!

Tack så mycket
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 16:37:27 följande:
    [quote=71936399][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 16:18:47 följande:[/quote-nick]

Efter alla turer runt allt detta bär det emot lite att säga att du är enormt vacker...men det är bara lite...jävligt lite...ja nästan inget alls...jaja det bär inte emot alls men tillbaka ska du få! Gillar verkligen din kropp...sexig...blir sugen på mums-mums av någon jävla aning när jag ser dig! [/quote]

Hahaha, mums mums?
    GoodMangoo skrev 2013-12-12 16:38:26 följande:
    Snyggt !!!

Tack alltid roligt att höra det från en välskapt kvinna
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 16:42:25 följande:
    [quote=71936476][quote-nick]Anonym (Kvinna 2) skrev 2013-12-12 16:27:41 följande:[/quote-nick]

Okej jo jag fattar...

Ursäkta men jag tänker inte ge dig smisk...

Underbar röv iaf. [/quote]

Tur att du fatta piken
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 17:36:55 följande:
    Hahaha, mums mums?

Tack alltid roligt att höra det från en välskapt kvinna

Okej jo jag fattar...

Ursäkta men jag tänker inte ge dig smisk...

Underbar röv iaf.

Tur att du fatta piken [/quote]

Ja mums-mums...som den sockertopp du är! Fattade även piken på första bilden med...har man inga kläder så blir man inte av med några...ville bara inte ge dig den glädjen! [/quote]

Hahahahaha, jag fick den glädjen ändå får du tag på något pinsamt????????
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 18:07:10 följande:
    Ja mums-mums...som den sockertopp du är! Fattade även piken på första bilden med...har man inga kläder så blir man inte av med några...ville bara inte ge dig den glädjen!

Hahahahaha, jag fick den glädjen ändå får du tag på något pinsamt????????[/quote]

Haha inte än...var väl mer att jag skulle göra något pinsamt...men hittar jag något som du har är det roligare...fegis! [/quote]

Hahaha, gör något pinsamt du jag har massor, men det håller jag för mig själv
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-12 19:27:05 följande:
    Haha inte än...var väl mer att jag skulle göra något pinsamt...men hittar jag något som du har är det roligare...fegis!

Hahaha, gör något pinsamt du jag har massor, men det håller jag för mig själv [/quote]

Okej...fegis...vi får se om du faller på eget grepp eller så kanske jag hinner före med något rysligt...nästan kusligt pinsamt...vem vet kanske den där nyfikenheten tar över så du inte kan låta bli att inboxa...

Nåja...det visar sig! :X[/quote]

Jag är ju jävligt nyfiken av mig, så kanske måste bara vänta och se vad du hittar på för pinsamt först
  • Anonym (Kvinna 2)
    GillarSnygg skrev 2013-12-12 20:52:25 följande:
    Fantastiskt vackert! Gillar underkläderna. Skulle gärna se dig bakifrån i dem! :)

Tack
Svar på tråden Helkroppstråden