Inlägg från: Fotografen |Visa alla inlägg
  • Fotografen

Helkroppstråden

Alla är vi ju olika och det kanske är det som gör oss ALLA till dom vackra och unika personer som vi är på ut OCH insidan.
    Lång /kort Kurvig / Smal, så länge personen visar upp sin kropp med stolthet och "här är jag" så kommer den kroppen för alltid att i mina ögon att vara "sexig"

Bara så att du vet hösthjärta så tog vi aldrig illa vid oss av ditt inlägg ; HjärtaSkål

• Fotografen
    100kgpappa skrev 2012-12-23 03:01:23 följande:
    Blev en bild på överkroppen iallafall...

Snyggt. skulle inte ha något i mot att ha den överkroppen!
  • Fotografen
    c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

(rejäl fetma)??

Kramgo kvinnokropp med en mycket vacker byst. Stiligt;)
  • Fotografen
    A82 skrev 2012-12-22 20:30:45 följande:
    Jag för ett och ett halvt år sedan. Snyggt redigerad, så den blev "anständig" 

Som fotograf kan jag inte annat än att säga, det här va grymt snyggt samt en läcker kropp, ser även ut att vara äkta bröst och det gillar vi!
  • Fotografen
    Anonym (badsugen) skrev 2012-12-22 22:45:53 följande:
    "Tassarna bort från min matte!!"

Välsvarvad kropp ;) Gillar dom markerande höfterna.synd bara att hunden har kräkts ;)Flört
  • Fotografen
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 19:12:22 följande:

Kul tråd!

Är egentligen lite för blyg för detta men bara för att det är jul så... kör till! Kyss

Kul att du vågade bidra med bild, du har ingenting som du behöver vara blyg för på den bilden! 42 woooow
  • Fotografen
    Anonym skrev 2012-12-22 18:08:34 följande:
    För mycket mage, bilden gör dock så att det ser ut som att jag är helt bröstlös men Solig
    2013 ska jag skaffa lite former, kurvor i all ära, men michelingubbe...

Vackra kurvor och du ser ju inte bröstlös ut!? ser ut att ha ett par kramgoa tuttar! Skål
  • Fotografen
    ascorbinsyra skrev 2012-12-22 15:24:35 följande:
    Satt och tittade på gamla bilder och minns tillbaka på min lite jobbiga graviditet och inser hur enorm jag var! Det tog bara två dagar senare efter det här kortet så föddes sonen:

Så här ser jag ut nu:

Båda bilderna visar en underbar kroppKyss

• Fotografen
    Anonym (man 30) skrev 2012-12-29 01:17:39 följande:
    Ser kallt ut, men fin bild! Glad
    Tack för det man 30 "det värmer" Skål
Svar på tråden Helkroppstråden