hösthjärta skrev 2013-04-23 23:10:59 följande:
Åhhh.... men lägg ner.
Tänk att det är så många (främst män) som retar sig på Anton. Tycker att det finns några fler som är snabba med komplimangerna så fort det dyker upp nåt foto. Det är väl trevligt? Det här är ju trots allt en feelgood-tråd
Visst ler väl även jag framför skärmen när jag ser honom dela ut sina komplimanger till höger och vänster. Även vissa män får sin släng av herrns generösa slev .

Visst är det väldigt transparent vilka kvinnor/kroppar som är hans favoriter. MEN! Han är även vänlig, generös och uppskattande mot de kroppar som kanske inte är hans ideal. Det är väldigt uppfriskande att en man kan se en kvinna som vacker oavsett om hon är "planka utan kvinnliga former" eller " ett äckligt jävla fetto som borde banta".
Nu kan jag ju bara svara för mig själv, men personligen skulle jag bli tacksam om någon skulle uppskatta mig/min kropp. Förresten, det kanske bara säger mer om mig än om honom.
Ah, så då var det bara 2 goda råd på vägen: Har du inget snällt att säga så håll tyst, och sista ordet ska vara honom. Inte han. Enkel svensk grammatik.
Jag tror dig är ful som stryk.