Inlägg från: Ermenegildo |Visa alla inlägg
  • Ermenegildo

Helkroppstråden

Anonym (Men för Fan) skrev 2013-04-12 15:47:42 följande:
    Mer bilder och mindre tjafs...
    Precis, sluta tjafsa nu. Hela kroppar på bild ska det va.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-04-13 23:37:28 följande:
    Va fan, Vanilla, var tvungen å goggla, det är ju vin !!!

....i glass ??? 
    Hon menar Amaretto, noobs.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-04-13 23:45:40 följande:
    Aaah, aprikoslikör...jaja, jo, det kan nog fan bli bra, men då bör jag kanske skippa chokladen. Vad tror du, Ermenegildo ???

Nu tror jag att jag går å lägger mig. 
    Ja, Amaretto har en tydlig mandelsmak och gifter sig inte särskilt bra med choklad. Funkar däremot utmärkt på olika sorters frukt. Luktar nästan exakt som det Björnklister vi fick i lågstadiet och som kom med en liten sked i(!) vilket fick till följd att alla små undernärda sjuttiotals barn började surpla i sig den. Men den luktade bättre än den smakade.
  • Ermenegildo
    Anton Chigurh skrev 2013-04-15 13:15:22 följande:
    FL är förmodligen det enda forumet i hela jävla världen där du inte kan redigera dina skrivna inlägg. INTE ENS TRE SKETNA MINUTER FÅR DU. DU FÅR INGEN CHANS ALLS.
    Om du fick chansen, skulle du ta bort CAPS LOCK då?
  • Ermenegildo
    Vanilla ice queen skrev 2013-04-13 23:50:47 följande:
    Ermeneglido: Shit vilket svårstabvat nic du har! Any who, madel och choklad är grymt tillsammans!
    Det är lättstavat för en italienare eller klädintresserad Flört

Smaken är som baken, jag tycker inte Amaretto och choklad funkar särskilt bra. Däremot gillar jag skarpt apelsin och choklad. För övrigt tycker jag Marabous Frukt & Mandel är en konstig benämning på en choklad vars fruktinnehåll är begränsat till russin. 

Så där, nu känner jag återigen att jag bidragit stort till visdom och utveckling av mänskligheten och inte minst hållit mig till denna tråds angelägna tema. 
  • Ermenegildo
    ulfsas skrev 2013-04-20 23:06:00 följande:
    Då är du nog lite fel ute. Förutom att det är jag som bestämmer om och var jag har på i cockpit såsom kameror och filmkameror. Detta eftersom det är jag som bestämmer ombord.
    Telefoner har vi exempelvis alltid avstängda.
    Jag har exempelvis haft några journalister som filmat och plåtat i cockpit. Fick förfrågan av bolaget och om jag godkände att de då just filmade och tog kort. För övrigt så har vi iPads, en per pilot, på i cockpit med flightmode på naturligtvis detta även i start och landning. Snart kommer alla våra in och utflygnings''papper'' att vara på iPaden även då under hela flygningen.

Inte så smart att vara så kategorisk om man inte har torrt på fötterna.

Kanske dags att ta fram manualen och läsa på. 

Mvh

KaptenGlad 
    Finns det något som helst bevis för att en mobiltelefon som är påslagen kan störa något instrument vid flygning? Om så är fallet, borde man inte göra något åt det instrumentet istället för att stänga av alla mobiler?
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2013-04-20 23:53:04 följande:

Kära Anton, 
      .Jag ville aldrig bli pilot. Nästan vemsomhelst kan bli det, Ett år och du har en licens...SkålSatan, vad mycket ligg  Uffe får. Flygkapten som han är. NOT.
    Patetiskt.

Han är en driftkucku på SAS..
    Högt tonläge, är du Uffes ex eller? Det finns ju förstås en och annan gammal surtant bland SAS flygvärdinnor. Några som antagligen aldrig gick, eller har glömt, SAS-Jannes kurser...
  • Ermenegildo
    Anonym skrev 2013-04-21 00:04:23 följande:

Nej på samtliga frågor.
    Då så. Live and let live. Sådana där anonyma angrepp slår bara tillbaka mot dig själv. Om du nu känner den där skribenten privat, ta det i ett PM. 
  • Ermenegildo
    hösthjärta skrev 2013-04-23 23:10:59 följande:

Åhhh.... men lägg ner.
    Tänk att det är så många (främst män) som retar sig på Anton. Tycker att det finns några fler som är snabba med komplimangerna så fort det dyker upp nåt foto. Det är väl trevligt? Det här är ju trots allt en feelgood-trådGlad

Visst ler väl även jag framför skärmen när jag ser honom dela ut sina komplimanger till höger och vänster. Även vissa män får sin släng av herrns generösa slev .Flört  Visst är det väldigt transparent vilka kvinnor/kroppar som är hans favoriter. MEN! Han är även vänlig, generös och uppskattande mot de kroppar som kanske inte är hans ideal. Det är väldigt uppfriskande att en man kan se en kvinna som vacker oavsett om hon är "planka utan kvinnliga former" eller " ett äckligt jävla fetto som borde banta".

Nu kan jag ju bara svara för mig själv, men personligen skulle jag bli tacksam om någon skulle uppskatta mig/min kropp. Förresten, det kanske bara säger mer om mig än om honom.Obestämd

Ah, så då var det bara 2 goda råd på vägen: Har du inget snällt att säga så håll tyst, och sista ordet ska vara honom. Inte han. Enkel svensk grammatik.    
    Jag tror dig är ful som stryk.
Svar på tråden Helkroppstråden