Inlägg från: hösthjärta |Visa alla inlägg
  • hösthjärta

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 11:09:39 följande:
    Äsch, totalt onödigt!

Jag har själv ingen helkroppsspegel tyvärr så jag har svårt att fixa bild... Får väl ta en sväng till Ikea snart, haha!
    Tror inte att de uppskattar att du klär av dig till underkläderna och knäpper kort i deras speglar... eller?OskyldigFlört
  • hösthjärta
    RedHotDarling skrev 2013-01-07 20:49:11 följande:

Funkar den Tuum? 
    Det var de absolut VACKRASTE ögon jag nånsin sett!Förvånad
  • hösthjärta
    Gurkan skrev 2013-01-08 08:07:04 följande:
    Det är väl knappt man vågar men så här kan man också se ut. Mycket att älska ;)

Du är jättefin!Solig
  • hösthjärta
    Anonym (tjockis) skrev 2013-01-08 08:10:30 följande:
    Jag har varit otrogen!!! Tar ni tillbaks mig?!
    Ja, som ovan. Har flörtat med dem i bröst tråden... (rätt mkt av den varan på min bild, tänkte att "vad fan" när jag ändå var igång...

Men ni härinne är mycket snällare och roligare, kaan ni ta tillbaks mig pleease ;)

Gillar verkligen den här positiva tråden, även fast jag verkar sova när de flesta är vakna, men jag kollar alltid ikapp på morron!
    (Antons "mystiska" bild är fan het, tror jag måste linda en halsduk runt gubbens face och se om det blir lika Nice, he he)

Pöss till alla GLADA POSITIVA personer! ;)

Mmmmm... älskar den här tråden!  Männen här lyfter verkligen alla sorters kvinnokroppar, även om man har olika prefereser. Läser i andra kroppstrådar, men de brukar spåra ur och även om jag inte är med i diskussionerna så blir jag ledsen och sårad när jag läser vissa kommentarer.
    Men det är väl så. Bakom anonyma nickar kan man vara elak utan att behöva stå upp för sin åsikt.
    Det här är verkligen en FEEL GOOD- tråd där både män och kvinnor hyllar varandra. LOVE!!!  Hjärta
  • hösthjärta
    Fotografen skrev 2013-01-08 17:49:55 följande:
    Skulle vara kul att samla alla vågade personer och ta ett nakenfoto med alla på en bild ;)

Ååååhhh! Som nån underbar reklambild eller nåt. På alla olika kroppsformer.
    Ja, ja, ja!

Jag har ännu inte lagt ut nån bild. Är för feg. Men du käre Fotografen  skulle gärna få ta mitt foto och jag skulle hänga det över sängen. Gudars skyminng, vilka vackra fotografier du tar!Solig
  • hösthjärta
    LoLs pappa skrev 2013-01-08 19:12:53 följande:
    Slänger in en ryggbild

Lite sommar skadar ej, och grabben fick vara med oxå  
    Älskar den ryggtavlan!Tungan ute
  • hösthjärta
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

Du är sååå fin! Kurvig Glad
  • hösthjärta
    mikipiki skrev 2013-01-09 13:30:02 följande:
    Lägger upp en till bild Glad Bara för att jag har gått ner ännu mer i vikt och köpt nya underkläder..

mikipiki ta inte mina ord fel nu.

JAG tycker att du är skitsnygg!

Men jag blir väldigt glad när det finns män här inne som verkar uppskatta en kropp som denna, med lite fluff och bristningar. I min tankevärld vill bara män ha perfekta kvinnor. Välsvarvade, fasta, vältränade, utan ett hårstrå på kroppen. Det känns som om det fortfarande finns hopp för oss normala kvinnor

Tack alla underbara män. Vill hylla alla er män som skriver så snälla ord och även hylla dig mikipiki.

Och jag skulle vara glad för en kropp som denna. Du är så läcker fröken.Glad       
Svar på tråden Helkroppstråden