• carlf

Helkroppstråden

sandylove skrev 2013-02-11 17:53:00 följande:

Fan va grymt. Jag är kär;)
    blink blink*[/quote] Möter dig med en puss på kinden och en smekande hand på din läckra rumpa.
  • carlf
    sandylove skrev 2013-02-11 17:56:22 följande:

Möter dig med en puss på kinden och en smekande hand på din läckra rumpa.
    härligt! det ser jag fram imot hjärtat![/quote] Jag är redan redo för att gå hur långt som;)
  • carlf

[quote=68828705][quote-nick]kittycat skrev 2013-02-16 17:49:53 följande:[/quote-nick][/quote] Härligt;)

• carlf

Hur hittar man en tjej som man kan bli kär i och som fortfarande har så sexiga ben som 50+ när jag själv blir 50+?
     Haha menar inte jag ska vänta till jag blir 50+ utan jag vill hitta tjejen nu;) 

• carlf
    Anonym skrev 2013-02-25 17:12:41 följande:
    Absolut, men att ständigt säga ååå jaaaa vacker...gud va sexigt till alla förtar ju det hela lite. ALLA kan inte tycka så JÄMT.

Kanske så att de som inte gillar håller tyst? Nu menar inte jag att jag inte gillar eftersom jag inte kommenterat någon idag, men orkar inte läsa bakåt. Men jag har spanat på mycket vackert här i denna tråden;)
  • carlf
    Anonym skrev 2013-02-25 17:19:34 följande:
    Det har jag med, men det känns väldigt falskt hur vissa över beröm över en kvinnokropp.

Men va fan, det finns inget vackrare än en kvinno kropp jö;) klart man ska berömma annars slutar de att visa upp sig för oss. Se på de länder som går med slöja, tror du de får beröm över hur vackra de är?
  • carlf

Jag blir riktigt tänd på dig "mamma från mars" tittade även på dina fina bilder under din press;)

• carlf
    Creosote skrev 2013-04-02 12:09:25 följande:
    Så du har flåsat en stund till hennes bilder?
    Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.

Creosote skrev 2013-04-02 12:09:25 följande:
    Så du har flåsat en stund till hennes bilder?
    Better? Better bring a bucket. I´m gonna throw up.

Haha, nä men spanat och njutit av vad jag sätt.
Svar på tråden Helkroppstråden