• Whoopa

Helkroppstråden

Nyvaken Whoopa! Undrar hur man lägger upp bilder från tfn/surfplatta!? Har ju ngr fina nytagna morgonbilder att dela! :)

• Whoopa

Är ju på nätsidan! Har ni lite tålamod så ska jag leta fram en laptop!

• Whoopa
    carlf skrev 2013-01-12 09:18:07 följande:
    Klart, jag har haft morgonstånd i många timmar nu så det ska nog hålla i sig, haha.

Mysigt!!
  • Whoopa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-12 01:44:24 följande:
    Du är in i helvete grann, Whoopa, en heting med stort jävla H, att det bara finns så mycket vackra damer här på moder jord, koncentrerade till FL dessutom. Otroligt. Och ang dina bristningar, Whoopa, så hade jag förbanne mig inte lagt märke till dom om inte du nämnt dom, jag tänker helt enkelt inte på sånt alls. Och jag är helt ärlig nu. "Ni" damer har så förgjordat "ont av " dom bristningar ni eventuellt må ha, men tro mig, när jag säger att dom allra, allra flesta, riktiga män , ....dom bryr sig inte ett jävla skit om det. Så du, och alla andra, kan strunta fullständigt i allt vad bristningar heter.  Ha en fortsatt trevlig afton, Whoopa......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

Trevligt att du gillat vad du ser! :)
  • Whoopa
    NHult skrev 2013-01-12 13:29:17 följande:
    snyggt, gillar trosorna riktigt snygga och vilken läcker kropp  
    Bloggar lite här på FL <3

Tack! :)
  • Whoopa
    studentbruttan29 skrev 2013-01-12 14:29:47 följande:
    Det vette 17 men blev så besviken när alla kvinnorna var 10:or och männen var 2:or. Men nu jämnade det ut sig. Vi tycker alla olika och det måste man stå för. 

Jo vi tycker Alla olika: Poängen var dock i denna tråden att har man inget positivt att säga så säger man inget alls!!! Du har säkert hört talas om "....att tiga är guld"!
  • Whoopa

Sverige måste vara landet där flest folk har ont i magen!!! I landet där vi "sköter oss själva o skiter i andra" stör vi oss ändå jävligt mycket på andra! Så länge ingen far illa eller lägger upp andras bilder - så förstår jag verkligen inte problemet!?!? So what om jag söker bekräftelse eller uppmärksamhet!? Du vet inget om mig - jag kanske är din chef eller din bästa vän!? Kanske din dotter eller din syster!? Kanske är din mamma!! Faktum är att jag är allt ovan! Så låt oss som vill visa oss o njuta av andra fina kroppar ha vår fina tråd förstörd!

Svar på tråden Helkroppstråden