• Bingo

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-27 08:28:59 följande:

Vilka snyga ben du har! Kalsongerna är fräcka! Gillar mönstrade.
    Tack, vad gullig du är Glad

Bra idé att plåta sig, jag har aldrig sett mina ben på bild på det här sättet. Har knappt tränat på ett år pga sjukdom men har precis börjat nu igen. Hoppas att det funkar denna gången... Drömmer
  • Bingo
    Anonym (50+) skrev 2013-01-27 11:49:21 följande:

Få killar har snygga ben men du har både snygga ben och rumpa! Tyvärr struntar många killar i att träna ben och rumpa och tror att det räcker med bra bröstmuskulatur och stora bic/tric för att se bra ut. Ack så fel dom har! Ben och rumpa är nog så viktiga!
    Jag var faktiskt hos polisen för några veckor sedan. Jag ville göra en efterlysning på mina biceps, triceps och pectoralis. Men de förstod ingenting Förvånad

Jaja, jag får försöka locka fram dem inne på gymmet Drömmer
  • Bingo
    Anonym (50+) skrev 2013-01-13 17:58:42 följande:

Råkade bli helt ensam i omklädningsrummet på gymet någon minut och då kunde jag inte låta bli så här kommer mitt bidrag. Hade väldigt bråttom  så därav bildkvalitén. Passar på att visa upp mina biceps som jag är väldigt stolt över !

Anonym (50+) skrev 2013-01-13 18:30:11 följande:
    Hej, kul att höra! Jag har tränat som besatt sedan jag var 25 utan uppehåll, men minst 50% av resultatet handlar om rätt kost.

Jag hade inte tackat nej till dina armar Glad

Jag ska dock ta till mig ditt råd angående kosten. Vet att jag har slarvat med den pga bristande intresse. 
  • Bingo
    straight arrow skrev 2013-01-27 12:37:20 följande:
    Fredagens klädsel på jobbet:
    Snygg förpackning på ett snyggt innehåll Skål
  • Bingo
    Anonym (50+) skrev 2013-01-27 15:21:02 följande:
    Får väl bjuda på en här också för rättvisans skull.
    Jag älskar rättvisa Glad
  • Bingo

Man kan ju inte prata samtidigt som man tar kort på sig själv Flört

• Bingo

Sen tror jag att de flesta kände sig tillfredsställda efter de såg min bild. Vad finns det mer att se och upptäcka liksom Flört

• Bingo
    DrJekyl skrev 2013-01-28 11:50:01 följande:

Jag har inte hämtat mig från choken än.. o min terapeut skickar mig fortfarande räkningar.... ;)
    Din terapeut försöker bara lura dig. Titta på bilden några gånger till Skrattande
  • Bingo
    ander25k skrev 2013-01-31 10:05:41 följande:
    Inte så det gör ont , eller knakar i den andras näve Skäms
    Om du skulle starta en tråd om att din relation knakar, så glöm inte bort att hänvisa till dessa inlägg Skrattande
  • Bingo
    Anonym (badsugen) skrev 2013-01-31 19:46:13 följande:

Jag kommer och stör lillpojkarna i träningsspratet med en liten dödsryckning här:

Mmmm så himla vacker kropp. Och snyggt foto med Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden