• lotus1301

Helkroppstråden

Lutar mig tillbaks och njuter av att se hur NOEL ska klara sig undan denna gång Flört.
  • lotus1301
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:43:35 följande:
    Självklart är det så!! Åker aldrig iväg någonstans utan en rejäl retushering över mitt skrev. (Välformulerad kanske kan hjälpa mig med stavningen på retuschering?) Hoppas du vet hur man tar bort det. Kanske ctrl+z funkar... Vi skall nog lösa det också

Dumpad?? Neej..det är du inte alls. Jag är ju på väg till dig.....också...ju... Du vet hur det är med Ulvar ju..de är lite ostyriga ibland...Men jag har ett gott hjärta Oskyldig
    Du som alltid brukar vara så lätt att ha att göra med Dolly.. Vi kanske skulle prova parterapi...Hmm eller gruppterapi kanske skulle passa bättre i den situation jag hamnat i här nu...
    Det ser bra ut Lotus!!! Du är en klok skönhet... Något tips på hur jag skall hantera den uppkommna situationen? Ser i spegeln att jag börjar få stress eksem i ansiktet... Det kanske hjälper på sitt egna magiska vis...

Åhh NOEL att du aldrig lär dig Drömmer. Nej du... denna gång får du klara dig själv och glöm att jag kommer hjälpa dig att smörja in de där utslagen Foten i munnen.
  • lotus1301
    Big Bob skrev 2013-04-04 17:05:30 följande:

Jag ger dig gärna en laddning med kräm i ansiktet om du vill ha ;)
    Haha Bob........ bara älskar dina generösa erbjudanden Skål. NOEL skulle vara dum om han inte nappade Skrattande.
  • lotus1301
    Vårtgården skrev 2013-04-04 17:18:52 följande:

Söt hund Flört.
  • lotus1301
    NOEL75 skrev 2013-04-04 17:28:47 följande:
    Kan inte undgå att känna mig ordentligt smickrad! Ett bättre powerteam hade jag faktiskt haft svårt att önska mig.. Så en försonings Kyss på dig!!

Måste ändå säga att jag saknar lärarinnan lite...Hon fångade mitt intresse på ett väldigt speciellt sätt... 

Jag har bara fungerat som observatörDrömmer. Vet ändå att du kommer tillbaks till mig i slutet av dagen Flört.
  • lotus1301
    pink dolly skrev 2013-04-04 17:30:30 följande:
    Du får bjuda in henne i vårt harem om hon vågar sig tillbaks :)
    Eller inboxa henne som han gör med alla andra Tungan ute.
  • lotus1301
    pink dolly skrev 2013-04-04 17:35:58 följande:
    Menar du att Noel sitter och raggar även privat? Kan jag aldrig tro ;)

Något jag hört bara Oskyldig.
  • lotus1301
    Mattias39 skrev 2013-04-04 17:36:59 följande:

Anar ett uns av svartsjuka....Skrattande
    Svartsjuk på vadå.......... jag får ju redan allt Cool
  • lotus1301
    Mattias39 skrev 2013-04-04 17:40:41 följande:

Att pilla på bäret själv stup i kvarten räknas inte....
    Åhh Demon det trodde jag.
Svar på tråden Helkroppstråden