• Kakaa

Helkroppstråden

FjärilVingad73 skrev 2013-05-11 21:07:17 följande:
    Planta: *dör lite*
    Visst är den söt. ^^
  • Kakaa
    Anonym (Redhead) skrev 2013-05-12 17:11:19 följande:
    Kaka är finast av alla i tråden
    :O Awww, jag skall köpa dig ett stort hundben!  *duttig rödhåring* <3
  • Kakaa
    Tillie skrev 2013-05-13 17:29:23 följande:
     Såhär såg man ut en gång i tiden....  

Jätte fint. En vackert fyllig kropp.. sedan så är jag.. (JAG alltså) mycket för små bröst, tycker det är vackert. :) Oavsett hur du ser ut nu så borde du visa upp dig, en vacker ung tjej är vad du är. 
  • Kakaa
    Tillie skrev 2013-05-13 17:41:52 följande:
    Tack Glad Nu har den blivit lite för fyllig tycker jag och bysten lite större också.Flört Men jag har bestämt mig för att gå ner alla kilo till min kroppsform jag har på bilden, kanske ytterligare 8 kg till..
    Gör det som du skulle trivas mest med. :) Huvudsaken är ju att du är tillfreds med dig själv. 
  • Kakaa

bara en allmän fråga, vad är en plus-sizekropp? :) Alltså hur "stor" skall man vara för att passa in där. Aldrig fått grepp om vad som är mulligt, och vad som är tjockt, och vad som är smalt.

• Kakaa
    Anonym (Redhead) skrev 2013-05-13 18:01:14 följande:
    Någon som drar mer än XL i storlek skulle jag säga. Alltså storlek 46/48 och uppåt.
    Ah, tack.. men sånt ser ju inte jag om jag inte går och kollar in kläd-lapparna. :) Tack ändå för försöket. ;P 

Och tack för tidigare komplimang :)
  • Kakaa

Jag gillar fylliga kvinnor.. Solig Jag blir så glad, känns som vårkänslor!

• Kakaa
    Tom Araya skrev 2013-05-13 18:09:53 följande:
    Egentligen borde plus-size vara allt över size zero och size zero vet vi ju är väldigt litet och smalt.Drömmer
    Haha, jo lite så jag tänker.. jag blir bara tokförvirrad på alla olika mått. :D 
Svar på tråden Helkroppstråden