Inlägg från: Chocoholica |Visa alla inlägg
  • Chocoholica

Helkroppstråden

So much for dreaming skrev 2013-06-04 13:41:35 följande:
    Ha ha ha ja det hade jag fan också blivit!  Och jag hade nog sagt ifrån också. Kärlet ur vilket jag dricker kaffe eller te är nästan lika viktigt som innehållet. Har egen mugg på jobbet exempelvis. 
    Naaaa petitesser egentligen... Men det är ett irritationsmoment. Vill du behålla tjejen så pick your battles... Flört
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 13:52:06 följande:
    Och "pick your battles" tycker jag vi kan utse till generell regel gällande det mesta. Men eftersom kvinnan här hemma inte dricker kaffe så lär jag ju inte råka ut för problemet med muggen. Att försöka spara undan sötsaker i skafferiet eller kylen inför kvällens spelsession är dock en helt annan fråga.. 
    Ha ha ha! Precis!
    Ja men vi snackar sötsaker här... Vet du hur svårt det är att motstå?
    Ett tips: Köp henne nåt bara du tycker är gott och hon äckligt.
    Personligen tar jag inte i lakrits med tång. Kräks
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 14:20:44 följande:
    Alltså samma sak med henne. Lakrits går bort. Men efter att jag fått äta alla de svarta bitarna i en stor påse gott och blandat är jag inte heller så sugen på lakrits längre. Istället har jag en "back up choklad-gömma" i min jobbväska. Främst till för mig givetvis, men den kan ju komma väl till pass när man behöver muta henne hastigt också ;)
    Snusar du kan du kanske doppa godiset i snusvatten? En tugga och aldrig mer! Mo ha ha ha ha! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 17:35:12 följande:
    Ha ha nä fy fan va taskigt, då är jag hellre utan godis. Mitt snusande är redan i dålig dager som det är. Jag får fortsätta förlita mig på min smyggömma.
    Jo, det var det ju. Var på lagom gott humör när jag skrev det. Skäms
    Nä för helvete, köp kvinnan godis så hon har ett eget stach! Skrattande
    Ja, nu är jag på bättre humör. Fick äntligen höra det efterlängtade ordet "mamma"!!! Hjärta
  • Chocoholica

Provade lite mer undanlagda kläder idag och var så glad att byxorna passade. Hittade en topp som är så snygg och den passade bra, tills fläsket trillade ut. Ja ja, det är i för sig bara 2 månader sen jag började försöka gå ner i vikt så jag är i alla fall på G... Tungan ute

• Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 21:57:35 följande:
    Censur =(
    Du, det är av ren medmänsklighet jag censuredade den. Originalbilden är stoff som mardömmar är gjorda av.
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 21:11:48 följande:
    I know that feeling! Kan bringa en upp från de djupaste humörsvackorna. Med eller utan godis =)

Eller ja i mitt fall blir det ju pappa.  
    Jaaa, fast nu är jag skitsur igen. Tappade min vigselring och kan inte hitta den!
  • Chocoholica
    So much for dreaming skrev 2013-06-04 22:24:35 följande:
    Beror väl på vem som drömmer, inte sant? Jag kan mina mardrömmar, och jag kan garantera dig att det som döljer sig bakom censuren med allra största möjliga sannolikhet inte är det som hemsöker mig om nätterna.
    Det kommer hemsöka mig. Rynkar på näsan
    Tro mig det är inte snyggt.
    Har kvar de mörka hudbristningarna. Huuuuu...
    Fast å andra sidan så skäms jag inte för dom.
    Min lille bubbe har ju legat där. Hans akvarium var stort (folk trodde ofta det var 2 bebben) så det kanske inte är nåt å skämmas för.

• Chocoholica
    Nanime skrev 2013-06-05 06:53:32 följande:
    Du är inte ensam om att ha bristningar! Jag blev inte så stor men hade blålila flammor över hela magen :/
    2½ år senare har dom bleknat, men huden har fortfarande inte dragit ihop sig helt, kämpar satan med det just nu, har blivit bättre sen jag börja träna men fortfarande en bit kvar  xD Gick upp rejält i vikt och har sen förlossningen tappat 35 kg.

Så Chocoholica.. Du är inte ensam ;)

Ursäkta det fina blåmärket också! >.< Tänade ryck för ett par dagar sen och fick in finfina klipp xD

Ja men du är iallafall duktig och tränar. Jag får inte tummen ur röven.
    Det närmaste jag kommer träning är när jag jobbar och jag är på väg att missa bussen.
    Då springer jag... Väldigt ansträngt men som om nån försökte tuttat eld i roooooooooooopah! Tungan ute
  • Chocoholica
    Anonym (X 2) skrev 2013-06-05 08:27:15 följande:

Visa pattarna. Ni är här för att göra oss män kåta med era bilder så vi kan runka till er.
    Nej! Här har du ett par meloner att vila ögonen på!

Bild: Google bildsök
Svar på tråden Helkroppstråden