• Dockan 82

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-09-30 16:53:21 följande:
    Finns inget fult!! Bara olika subjektiva uppfattningar som man kan välja att inte dela med sig av. Då får man fler glada männsikor om man väljer att säga sånt som gör folk glada vet du.

Jag är redan gift med ganska många kvinnor på det här forumet men det finns säkert plats för en till om du är desperat... Säg inget till de andra bara. De vet inte att jag har flera...
    ?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Eh, jo.. Det gör vi ;)
  • Dockan 82
    Anonym (soo) skrev 2013-09-30 22:40:21 följande:
    Rund? Dolly är rund. Du är FET! Försök inte att skönmåla dig själv. 
    Rund? Säger man om bebisar och gamla damer..
  • Dockan 82
    justnextdoor skrev 2013-09-30 18:21:00 följande:

Fick vaxat det lilla hår jag normalt har, hon sa att det inte skulle kännas MEN!! Fotade såklart smile5.gifphpezw6pR80428.jpg

Ser helt ok ut ;)
  • Dockan 82
    Anonym (???) skrev 2013-10-01 08:28:34 följande:

FV kallar ju sig själv rund. Tycker hon själv att hon är en gammal dam då?
    Haha nej, det tror jag inte. Jag sa att jag ser det ordet så.
  • Dockan 82
    NOEL75 skrev 2013-10-01 09:58:57 följande:
    Mmm!! God morgon goding....! Du verkar ha en soft start på dagen smile5.gif
    LittleSunshine84 skrev 2013-10-01 09:54:21 följande:Vilken roligt tråd! :) Ska nog våga mig på att posta en bild eller två.
    Little Sunshine!! Jag gillar dig redan. Varmt välkommen och in med bilderna bara....

Saknar bara sällskap ;)
  • Dockan 82
    fialotta85 skrev 2013-10-01 10:09:31 följande:

Mer manliga bringor åt folket! ;)

Skål för den!! ;)
  • Dockan 82
    NOEL75 skrev 2013-10-01 10:15:40 följande:
    Jag är tillfälligt invalid...så jag har lite svårt....om vi inte skall börja köra reprisrace i tråden...
    Jag sa ju åt dig att skruva fast sexgungan ordentligt i taket och inte leka i den själv! Att du aldrig lyssnar.... ;)
  • Dockan 82
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 10:26:16 följande:
    Haha! Jag får delvis ta på mig skulden Obestämd. Lovade att jag skulle titta till honom efter ett tag men glömde bort så han försökta trassla sig ur på egen hand och sen gick det som det gick Foten i munnen.
    Mm... Jag hörde honom inifrån garderoben, lät ungefär som en schimpans som blev infångad mot sin vilja. Men eftersom jag som den goda slav jag är har lovat att inte gå ut utan tillåtelse så fick jag vackert sitta kvar.
  • Dockan 82
    Anonym (Zoo) skrev 2013-10-01 10:33:32 följande:
    Haha ja det var just det läte som fick mig att avbryta det jag höll på med Oskyldig och faktiskt förstå att han satt i en rejäl knipa Skrattande. Nästa gång det händer är det kanske bäst att du bortser ifrån de regler som finns..... nu blir vi ju alla utan "rajtantajtan" ett tag framöver Skrikandes.
    Jag vet :/ Tur det finns reserver att ta av! Men ingen är ju så bra som vår Noel... Och du kanske inte ska glömma den stackarn nästa gång, han blir ju så till sig så fort han blir insläppt i det rummet. ;)
Svar på tråden Helkroppstråden