• sexo00

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-17 19:35:51 följande:
    Jag blev visst lovad en massage? Jag är
    Redo!
    Mina varma händer längtar efter att få stryka över din rygg och din perfekta rumpa med varm härlig olja Ge mej adressen!
    Kille, 36år från Borlängetrakten i Dalarna, med en son på 11år
  • sexo00
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-17 19:52:36 följande:
    PPP- du kan ta framsidan

Tror inte det blir nån centimeter kvar när jag är klar
    Men visst, hellre tre än ensam?   
  • sexo00
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-11-17 20:05:05 följande:
    Vi kan samåka kan hämta upp dig om en kvart!

Jupp, blir perfekt. 
    Piffar till mej under tiden och ser till att mina händer är varma och mjuka, även fast jag masserar ganska kraftfullt.
    Tror Ensam kommer gilla det! ;) 
  • sexo00
    Hahahahaha skrev 2013-11-18 09:10:58 följande:
    Hahahahaha, snacka om att kirurgen misslyckats... Dina vårtgårdar och bröstvårtor är ju felplacerade.. haha, så jävla fult....  Kan tänka mig hur det där kommer se ut om 5 år. De ska sitta på mitten, inte på ovansidan av brösten.

Räven och druvorna är en av Aisopos fabler. En räv misslyckas att nå druvor som hänger högt upp på en vinranka. Han förklarar sedan att han inte vill ha druvorna eftersom de är sura.

Sensmoralen i berättelsen är att det är lätt att ringakta något man inte kan få med en nutida betydelse att då man misslyckats med något man föresatt sig, bortförklarar sitt tidigare engagemang för frågan med att man egentligen inte alls var intresserad från början (trots att det är uppenbart för alla inblandade att så inte är fallet).

Fabeln har gett upphov till det svenska ordspråket Surt sa räven (om rönnbären).

Sagan är ett exempel på kognitiv dissonans.
    Källa: http://sv.wikipedia.org/wiki/Surt_sa_r%C3%A4ven_om_r%C3%B6nnb%C3%A4ren

• sexo00
    Dockan 82 skrev 2013-11-18 13:54:15 följande:
    Kan inte låta bli att återupprepa det här Dockan, och jag uppskattar iallafall det jag sett av dej!

Räven och druvorna är en av Aisopos fabler. En räv misslyckas att nå druvor som hänger högt upp på en vinranka. Han förklarar sedan att han inte vill ha druvorna eftersom de är sura.

Sensmoralen i berättelsen är att det är lätt att ringakta något man inte kan få med en nutida betydelse att då man misslyckats med något man föresatt sig, bortförklarar sitt tidigare engagemang för frågan med att man egentligen inte alls var intresserad från början (trots att det är uppenbart för alla inblandade att så inte är fallet).

Fabeln har gett upphov till det svenska ordspråket Surt sa räven (om rönnbären).

Sagan är ett exempel på kognitiv dissonans. Källa: sv.wikipedia.org/wiki/Surt_sa_r%C3%A4ven_om_r...

... eller vad tror ni?
  • sexo00
    Anonym (ladesse) skrev 2013-11-18 17:02:11 följande:
    Okeeeeeej, är ni redo för mina avslutande bilder till er? :)

Jajamensan fattas bara!
  • sexo00
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-18 17:57:13 följande:
    Kör en påklädd variant mys innan gym!

Vilka heta fruntimmer vi fått i tråden föresten

Mums! Tungan ute Skrattande
  • sexo00
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-11-19 12:00:20 följande:
    Hemkommen från workout!

Är det inte nu det är dags för vår egen workout? Puss!
  • sexo00
    justnextdoor skrev 2013-11-19 13:00:54 följande:

Du ser vad du gaddar ihop dig!! Jag har nog sett hur andra fått en sexig bild på begäran då och då så detta är en íhopgaddning mot mig!!.... vänta lite.....

HALLÅ I TRÅDEN! ALLA SOM TYCKER MANGOO SKA POSTA EN NEJ TVÅ "svank från sidan" bild RÄCKER UPP EN HAND.....

Tungan ute Räcker upp varenda hand jag har!
  • sexo00
    justnextdoor skrev 2013-11-19 13:04:59 följande:

observera att alla kvinnliga könsorgan hänvisas istället raka vägen  till Inbox adressen "justnextdoor"

Korigering av en felstavning: Inboxen sexo00 ska det vara :-P
Svar på tråden Helkroppstråden