• Hojtar

Helkroppstråden

Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-07 20:44:10 följande:
    Fin - och jag gillar skägget!
    Tackar!
  • Hojtar
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-07 20:59:56 följande:

Snygg !...kroppen....håret...skägget...och så vitt man kan se...ansiktet
    Flört tack... nyduschat... 
    Matildet skrev 2013-12-07 21:00:06 följande:
    Det finns nog en del som skulle vilja sällskapa dig... *host*OskyldigFlört

Just precis, den är det! Om du frågar mig så är det mitt absoluta favoritvin förutom Diamant. Det är ganska sött, så det passar till väldigt mycket. Du borde verkligen testa och se vad du tyckerGlad
    Då ska prova den även om jag inte dricker vitt så ofta - gillar mera den röda sorten, här är en av mina favoriter: (http://www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?searchquery=Allegrini+Valpolicella+Superiore+(nr+6010)&artikelId=366416&varuNr=6010&referringUrl=%2fTemplates%2fPublic%2fPages%2fGlobalSearchPage.aspx%3fsearchquery%3dAllegrini%2bValpolicella%2bSuperiore%2b(nr%2b6010)%26id%3d1594%26epslanguage%3dsv)

• Hojtar
    Matildet skrev 2013-12-07 21:28:38 följande:
    För mig är det tvärtom. Föredrar vitt då det oftast är sötare. Dessutom tål jag vitt vin bättre än rött. Har fått många bakfyllor med rött...Skäms
    Det är ju individuellt Glad  Andra favoriter som är värda att rekommenderas? Jag ser ju nu att jag behöver utvidga vyerna och kanske prova lite mera de vita vinerna...
  • Hojtar
    Anonym (KMP) skrev 2013-12-07 21:10:53 följande:

A sight for sore eyes Glad
  • Hojtar
    Matildet skrev 2013-12-07 21:51:40 följande:
    Låter bra detFlört Däremot är jag inte så bra på att komma ihåg namnet på de viner jag druckit... Brukar hålla mig tlll just Tre Apor och Diamant, då jag vet att de är goda. Är tråkigt om man köper en box med ett vin som är riktigt "vidrigt". 
    Hm...jag borde nog också vidga mina vyer lite låter det somGlad
    Tack för de två tipsen, försöker hitta det vita som jag provade senast, finns i box men ack så svårt när man inte kommer ihåg namnet. Borde ta bild varje gång när har provat något gott :) Vän med rosé n'r det varmt och soligt ute?
  • Hojtar
    Matildet skrev 2013-12-07 22:33:07 följande:
    Det kan vara en bra idé, för mig också, heheGlad
    Oh ja, älskar rosé, det funkar oavsett årstid. Då har jag en favorit, som jag faktiskt kommer ihåg namnet påFlört
    Ett chilenskt vin, jättegott. Det rekommenderar jag starkt, om du inte testat det änGlad Länk:

www.systembolaget.se/Sok-dryck/Dryck/?sortfie...
    Ja, den har jag provat - den är god som du säger. Rosé är gott :) 

Nu blir det sängs här ;)
  • Hojtar
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-12-08 09:47:50 följande:
    Har blivit lite LF-ben på sistone!
    Mycket trevlig vy.... skönt att ligga en stund så här på söndag morgon drar sig...Glad
  • Hojtar

Tränat och klart - resten av dagen innehåller matlagning och maraton (i form av ett antal filmer)

Trevlig söndag till alla! 
  • Hojtar
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-08 13:17:37 följande:
    Trevliga bilder från Hojtar. Män är mysiga! Hjärta Men det är väl inte en digitalklocka på handleden? Jag vägrar att tro att en man med ett så estetiskt skägg skulle utsätta omvärlden för ett digitalt armbandsur. 
    Tack JD. Du har helt rätt, det är en hederlig analog armbandsur Glad "preserve the moment" Flört
  • Hojtar
    GoodMangoo skrev 2013-12-08 13:28:10 följande:
    Du har lärt dig att vara tydlig........ bra det........... för maraton hos mig innebär något HELT annat Flört
    Flört eventuellt lite tydligare.... Hmmmm.... däremot tydlighetsgraden i den senare delen av meddelandet är något diffus...  Flört 
Svar på tråden Helkroppstråden