Inlägg från: fembarnsfar1967 |Visa alla inlägg
  • fembarnsfar1967

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-12 20:32:20 följande:
    Bjuder på en repris och sen kommer det nog vara lugnt med bilder från mig på ett tag. Känner att jag har gett det jag kan nu
    Såg inte reprisen du får nog citera, Ensam du är och förblir min favorit! Hjärta
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
  • fembarnsfar1967
    jayloo skrev 2013-12-13 21:58:23 följande:
    Hoppas alla haft en trevlig lucia idag!

Det här gjorde det ännu bättre!
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
  • fembarnsfar1967
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-15 20:21:35 följande:
    Måste se till att ni inte glömmer mig!
    Ser tyvärr inte bilden. Kram
  • fembarnsfar1967

Nu efter citeringen såg jag den.

• fembarnsfar1967

Ensam, det är många män som drömmer om en kvinna som du, hoppas att du får den uppmärksamhet som du förtjänar även utanför familjeliv.

• fembarnsfar1967

Nu kunde jag se dem, tack Ensam.Glad

• fembarnsfar1967
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-18 17:23:36 följande:
    Våt rumpa var det ja!
    Ensam, om du finns i verkligheten så vill jag ha dig väldigt mycket, hade gärna badat med dig.
  • fembarnsfar1967
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 20:52:09 följande:
    Känner mig generös och bjuder på en framsida med!
    Sjukt vacker och sexig! Tack! DrömmerFlört
  • fembarnsfar1967
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-21 21:09:29 följande:
    Haha! Är det så? Ikväll är jag ganska onykter så jag och min kära fru ska ut och göra staden osäker kanske leta upp något stackars offer kanske? Själv då?
    Jag är ditt offer, anytime! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden