• Matildet

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-11-17 16:36:17 följande:
    Hehe, ja då fryser du verkligen! Stackare. Drömmer Se till att värma dig på nåt mysigt sätt då. Kryp ner i ett hett bad, eller hoppa in i en varm dusch! (Skulle annars gärna fortsätta värma dig med kommentarer och komplimanger.) Glad
    Jag har inget emot det sistnämnda...hihiSkämsFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

Puss och kram på er alla snygga människor!

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Johanna6 skrev 2013-11-17 18:43:32 följande:
    What? Är det där en 24-åring? Ser ju ut som 11?
    Riktigt så ung ser jag väl inte ut att vara? Får alltid höra att jag ser jätteung ut. Du överdriver en aning. Men du kan ju fråga mig först om ålder och sånt innan du pratar över huvudet på mig. Jag ÄR 24, är ingen jävla mellanstadieelev. 
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet

Så kände man sig förolämpad då. 
    Tack och hej. Tack så jävla mycket förresten.  

Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    fialotta85 skrev 2013-11-17 19:04:22 följande:
    Äh, försök släppa det! Man får tyvärr stålsätta sig ganska mycket här i tråden ibland. Du är jättesöt
    Får väl göra det. Bara helt fel dag att läsa det på, har varit en riktig usel dag... 
    Tack fialottaGlad 
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Fenina skrev 2013-11-17 19:09:06 följande:
    Skit i folks kommentarer. Du ser ung ut på bilden men inte som en elva åring. Ibland uttrycker folk sig klumpigt. Tänk på alla positiva du fått istället. Det är en frivillig tråd så du slutar posta när du vill, men sluta då för att du vill och inte för att någon trampar dig på tårna!
    Och då är ändå den där bilden bara några veckor gammal. Men som sagt, jag vet att jag ser ung ut. Jag kommer aldrig in på Systembolaget/Krogen utan legitimation, så glömmer jag det är min roliga kväll alltid förstördFlört

Får aldrig köpa lotter utan att visa legitimation heller. När jag frågar hur gammal jag ser ut. säger folk ofta 16, 17 och 18. Helt sjukt....
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    NyttNamn skrev 2013-11-17 19:16:16 följande:
    Tänk vilket försprång du har!! Åren kommer alltid ikapp en, förmodligen kommer de dröja länge innan de sätter spår på dig... Var glad åt att du kommer se yngre ut än alla andra fyritioåringar i bekantskapskretsen när ni kommer upp i den åldern! Skrattande
    Den tanken slår mig alltid när jag blir irriterad över att jag ser så ung ut, vet att jag bara borde se det såTungan ute
    Vore en dröm att se ut som en 32 åring när jag är 40
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Fenina skrev 2013-11-17 19:22:50 följande:
    Har samma problem. Glömmer jag att sminka mig så får jag alltid visa leg på cigg. Ölen har jag löst med att nästan alltid gå till samma ställe. Och då e jag ändå 28.

Men men, håller det i sig är man ju en fräsch 50-åring
    Haha, det innebär att du och jag är lyckligt lottade FeninaFlört Vi kommer att åldras väldigt väl, så när vi är 60 kommer vi se ut som riktiga pumor
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    sexo00 skrev 2013-11-17 19:20:59 följande:

Därför vill jag dejta dej, vilken drömkvinna! ;)
    Jaså minsann? Hade jag ingen aning om...
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Johanna6 skrev 2013-11-17 20:07:22 följande:
    Gud förlåt men jag trodde verkligen det var ett barn.
    Hahaha, ser bara komiskt på det nu, är lugnt. Är bara jag som är efter i åldrandetFlört
    Abso-fucking-lutely.
Svar på tråden Helkroppstråden