• Morriiss

Helkroppstråden

Morriiss skrev 2013-08-31 23:43:44 följande:
    Haha you wish... Jag är jävligt hetro o pysslar inte heller med hullerombullermys heller
    Borde läsa vad jag skriver innan jag skickar i väg skiten...
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-08-31 23:49:08 följande:
    Sorry Tuttfia, men jag har avslutat min karriär som utvikningspojke. Nu är jag allsångsledare... så stäm upp i kör... Don't say you want me... Don't say you love me...
    Morriiss skrev 2013-08-31 23:43:44 följande:Haha you wish... Jag är jävligt hetro o pysslar inte heller med hullerombullermys heller
    Hullerombullermys.... Värst vad du var snäv i dina preferenser gumman. Öppna dina sinnnen smile5.gif

Haha se till o fixa den där pajen så får vi se hur öppna sinnen jag har sen
  • Morriiss
    Göteborgskillen2101 skrev 2013-09-01 00:03:48 följande:

Jag tycker att det börjar bli lite för mycket prat och för lite verkstad i den här tråden ^^ för mycket skitsnack och för lite bilder haha ;D 

Du är först ut att posta bilder
  • Morriiss
    NOEL75 skrev 2013-09-01 00:40:12 följande:
    Är du vaken än Katten!! Trodde du hade knoppat vid det här laget... Jag har sparat sleven till dig Katten, vänd rumpan hit så skall du få smaka.... Kyss
    Morriiss skrev 2013-08-31 23:53:00 följande:Haha se till o fixa den där pajen så får vi se hur öppna sinnen jag har sen
    Mmm...skall blanda i lite specialingredienser bara för att det är du och jag lovar att de hjälper till att öppna dina sinnen så till den grad att du kommer omfamna hela världen...och kanske lite till Oskyldig
    ?Life is what happens while you are busy making other plans.? - John Lennon
    Mhmm det låter spännande... Säg till när den är klar :-P
  • Morriiss
    gasoline skrev 2013-09-01 09:43:26 följande:
    Haha...tror du skulle gillat....lovar går något sönder.....jag står för notan!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Du kan få komma hit o stå för notan här min.. Pojke ;-(
  • Morriiss
    Morriiss skrev 2013-09-01 09:47:05 följande:
    Du kan få komma hit o stå för notan här min.. Pojke ;-(
  • Morriiss
    gasoline skrev 2013-09-01 09:49:51 följande:
    Gick den sönder....jag som slet så försiktigt!{#emotions_dlg.djavulsk} Ja det här blir nog dyrt....i slutänden!Tungan ute
    Det va mkt som gick sönder....
  • Morriiss
    gasoline skrev 2013-09-01 09:55:19 följande:
    Suck......Guld i mun.....ja nästa gång ha inget på dig när jag kommer förbi.....!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Måste ju lämna lite åt fantasin
  • Morriiss
    gasoline skrev 2013-09-01 10:08:20 följande:
    Gullet du var du i min hjärna så var det nog en till som fick ha koll på hjärtat!Drömmer
    Ah... gudars vad jag gillar din gulliga sida Hjärta
  • Morriiss
    Anton.... Du tränar ju en del... el massor Hur många vilodagar har du??
Svar på tråden Helkroppstråden