• DykNisse

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2014-03-11 13:37:00 följande:
    Mmm....NN, det där får mig osvikligt att tänka på när en KVINNA.....typ, äter en banan. 

Mycket sensuellt. Med bananer.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Banan är ju den mest erotiska frukten.

Fast passionsfrukt är ju bra den med. Vi behöver mer passion i livet
  • DykNisse
    La Chica skrev 2014-03-11 13:43:31 följande:

Size doesn't define beauty.
    Fantastiskt. La chica fortsätter att leverera bilder som får mig att bli styv. Puss
  • DykNisse

Dress: hoppas du inte tröttnar på att duscha ;)

• DykNisse
    Dress skrev 2014-03-11 15:35:31 följande:
    Näe, det tröttnar jag inte på i första taget. Mår så gott när jag är nyduschad Drömmer
    Kom ihåg att dokumentera ditt duschande. Kan vara bra att ha om du skulle halka o behöva få pengar från försäkringsbolaget.

Sen älskar jag att se våta droppar på en naken rumpa...

;)
  • DykNisse
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-11 16:19:53 följande:

Mycket kyss-vänliga.
  • DykNisse
    Dress skrev 2014-03-11 16:18:45 följande:
    He he {#emotions_dlg.djavulsk}
    DykNisse skrev 2014-03-11 15:41:04 följande:Kom ihåg att dokumentera ditt duschande. Kan vara bra att ha om du skulle halka o behöva få pengar från försäkringsbolaget.

Sen älskar jag att se våta droppar på en naken rumpa...
    ;)
    Det har jag inte tänkt på. Självklart viktigt att dokumentera av den anledningen. Ska genast göra bot och bättring. Har ju duschat jättemånga gånger utan att dokumentera. Inte bra alls ur försäkringssynpunkt Förvånad Fast det har iofs hittills alltid gått bra och försäkringsbolagen har inte behövts blandas in FlörtJa... Skäms

Jo. Tänk va bra det är att ha en bild, säg uppifrån så man ser hela kroppen, o så ser man att det ligger en halkmatta på golvet. Då vet Folksam att du tagit ditt ansvar för att inte halka.

Hade jag jobbat på Folksam o träffat en så ansvarsfull kund hade jag bjudit på självrisken.

Fast nu är risken att jag själv ramlar av stolen om jag får se dig :D
  • DykNisse

Nu har jag bläddrat igenom o kollat på många av er tjejers härliga bilder. Måste ställa mig i duschen.

• DykNisse
    La Chica skrev 2014-03-11 17:50:23 följande:
    Hej 

Hej tillbaka.

Nu får jag äntligen ett ansikte att sätta på alla de underbara bilder du postar. Ett ansikte lika vackert som resten av dig
  • DykNisse
    Dress skrev 2014-03-11 18:26:28 följande:
    Det där var en ny vinkel! Och en snygg en! 

Det e inte lätt att fotografera sig själv :)

Skulle behöva hjälp. Bara att skicka ett meddelande så ser vi om det går att lösa :)
  • DykNisse

En till bild från tillfället i duschen.

Gilla?

Svar på tråden Helkroppstråden