Inlägg från: Anonym (Snuskig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Snuskig)

Helkroppstråden

Tackar allihopa:)

• Anonym (Snuskig)
    LostInTranslation skrev 2014-08-03 12:19:47 följande:

Tjejer!!! Skärpning..det är ju vilodag i dag. Pulsen bör inte ligga ett slag över 70 en dag som denna men jag är redan på en nivå som är lämpad för allt annat än vila. Grymt collage Goaskalice, som ett smörgåsbord med endast efterrätter. Snuskig!! Älskar ditt snusk. You make me wanna go hmm....

Åh yum yum!
  • Anonym (Snuskig)
    straight arrow skrev 2014-08-04 12:33:42 följande:

Trosmåndag... den som inga trosor har får gå med rumpan bar!

Snyggt!
  • Anonym (Snuskig)
    Anonym (The gap) skrev 2014-08-04 15:02:06 följande:

Schysst!!

Tack, och detsamma:)
  • Anonym (Snuskig)
    pickaxe skrev 2014-08-04 15:05:01 följande:

Wow! Framifrån tack. 

Hehe, är på jobbet så svårt nog att ta en bild:) ska se om jag kan ordna något ikväll
  • Anonym (Snuskig)
    Anonym (Nyvaken) skrev 2014-08-04 16:14:22 följande:

Var det trosmåndag idag? Får väl bjuda på en med, en helt vanlig kropp med bristningar och allt vad det innebär med att föda tre ungar

Du är vansinnigt vacker.
  • Anonym (Snuskig)
    HäckHäxan skrev 2014-08-04 17:54:11 följande:

Läste ju trosdag här förut och fick sån lust att fota mina helt trista vanliga jävla trosor men kombinationen stor röv och korta armar har de sista minuterna gett mig en del asgarv. Vette tusan hur ni andra får ihop alla läckra bilder men jag borde få betyg i akrobatik iaf

Går ju inte lägga in flera så jag fick lyckats lista ut hur fan man gjorde collage, så har jag lärt mig något idag också. Enjoy och hoppas fan ni kan visualisera hur jag krumbuktat mig hahahha.

Jag tycker du är helt jävla underbar!
  • Anonym (Snuskig)

Vill minnas att någon efterfrågade en framifrånbild tidigare, enjoy:)
  • Anonym (Snuskig)
    Anonym (Solar) skrev 2014-08-04 21:51:25 följande:

Jag måste säga att du ser ut att ha en mycket fin kropp och dina bröst är jätte fina

Oj, tack:)! Och detsamma, verkligen:)
Svar på tråden Helkroppstråden