• ÄngDal

Helkroppstråden

BAPA skrev 2014-07-04 14:28:43 följande:
    Exakt! Det finns ju mer att titta på... Flört
    småsugen skrev 2014-07-04 14:29:15 följande:
    Ska träna på det... till slut kanske man tror på det själv
    Det är ju väldigt synd att FL:s regler inte tillåter er att visa upp ännu lite mer av era sexiga kroppar. Den där kroppsdelen man aldrig får se har man en tendens att tänka desto mer på då... ;)

Men det är ju å andra sidan det som ger krydda kanske, åt er, åt tråden; alla sexiga bilder med en hel del dolt och anat, bilder som sätter fantasin i spinn, drömmarna i "vått läge" (eller hårt kanske för oss män, hehe) och som får oss att längta efter fler bilder på de sexiga kvinnor som modigt visar sig som Gud skapade dem.

• ÄngDal
    BAPA skrev 2014-07-04 14:28:43 följande:
    Exakt! Det finns ju mer att titta på... Flört
    småsugen skrev 2014-07-04 14:29:15 följande:
    Ska träna på det... till slut kanske man tror på det själv
    Det är ju väldigt synd att FL:s regler inte tillåter er att visa upp ännu lite mer av era sexiga kroppar. Den där kroppsdelen man aldrig får se har man en tendens att tänka desto mer på då... ;)

Men det är ju å andra sidan det som ger krydda kanske, åt er, åt tråden; alla sexiga bilder med en hel del dolt och anat, bilder som sätter fantasin i spinn, drömmarna i "vått läge" (eller hårt kanske för oss män, hehe) och som får oss att längta efter fler bilder på de sexiga kvinnor som modigt visar sig som Gud skapade dem.

• ÄngDal
    Kattpappa08 skrev 2014-07-04 17:21:58 följande:
    Finns det inte en slags "privat" grupp här på FL där det visas lite mer?
    Jag skulle garanterat lägga in några "x rated" bilder där för de som kanske uppskattar sådant
    Det är kanske inte omöjligt?
    Någon i tråden känner säkert till det (?)

En XXX-grupp vore ju trevlig...med livs levande FL-kvinnor som visar allt...det låter som en dröm :)
  • ÄngDal
    småsugen skrev 2014-07-04 23:43:44 följande:

Såg på Facebook att det finns en grupp som heter Kjolfredag. Denna bild kanske inte passar där,  men här såhär precis innan fredag blir lördag? 
    Gonatt och trevlig helg! 

Wow!
    Då fick man se en hel del av dig! :)

Tack för bilden.

Bilden lär väl försvinna snart så jag passar på att säga att jag verkligen gillar dina bröst - och framför allt den fina ansade busken du har.
  • ÄngDal
    Anonym (89a) skrev 2014-07-04 23:24:07 följande:
    Godnatt
    MYCKET vackert. God natt! :)
  • ÄngDal
    småsugen skrev 2014-07-05 00:30:27 följande:
    Haha,  ja ibland har man tur... eller nåt.  Håll till godo.  Om ingen surbulle anmäler så får den nog va kvar.  
    Gonatt o sov så gott
    Jag håller verkligen till godo :)
    Nu har jag nåt att tänka på när jag...inte håller händerna på täcket i natt... ;)

Ja, det vore synd om nån skulle anmäla detta. Jag förstår inte vad det är för fel att visa det vackraste som finns i universum? Det borde FL tillåta i denna tråd, tycker jag.

Det är inte utan än att man blir mer än småsugen av dina bilder - och som Ronga skriver: du är verkligen en milf, en cougar, en riktig puma, kalaspingla, pangbrud, pinuppa... :)

Godnatt!
  • ÄngDal
    goaskalice skrev 2014-07-05 22:40:59 följande:

Bjuder på en rumsren rumpbild.

Väldigt fin stjärt - och en svank som lovar mer...
    Mycket härligt rundning där baken möter benen, din kropp är väldigt, väldigt attraktiv. 
  • ÄngDal
    Anonym (:) 6) skrev 2014-07-06 09:49:35 följande:
    God morgon alla glada! Nu är det semester! Cool
    Här gömmer sig en VÄLDIGT snygg kropp! :)
    Riktig wow-faktor på stranden...
  • ÄngDal
    Anonym (:) 6) skrev 2014-07-06 09:49:35 följande:
    God morgon alla glada! Nu är det semester! Cool
    Här gömmer sig en VÄLDIGT snygg kropp! :)
    Riktig wow-faktor på stranden...
  • ÄngDal
    SegaMorsan skrev 2014-07-06 15:13:45 följande:

Sitter i "bastun" och längtar efter att få sluta jobbet!

Roa mig?:)

Om du sitter i bastun måste du ta av dig på överkroppen. Annars är det risk att lökarna överhettas, det kan vara farligt. Så av med tröja och BH bums!... ;)
Svar på tråden Helkroppstråden