Inlägg från: NeedfulThings |Visa alla inlägg
  • NeedfulThings

Helkroppstråden

Ronga skrev 2014-06-24 13:39:31 följande:
    Kolla på männen du arbetar med.....
    Det är Veronica Maggio på bilden, min kärlek! Sluta pma mig, jag är kille!

Jonzonto skrev 2014-06-24 13:41:03 följande:
    Ska du säga med din rumpa! 

Finns mycket fina killar på jobbet med, men tyvärr har dom lite för mycket kläder på dig ;) Men jag har fått höra att jag distraherar dom med min rumpa :) Den är ju bättre live så att säga ;)
  • NeedfulThings
    Gastkramaren skrev 2014-06-24 15:04:52 följande:
    Nej jag står inte och borstar tänderna just nu men om 2 veckor när semestern börjat lär dygnet vara tillräckligt vänt för sådant på eftermiddagen. :P

Åh vill ju bara äta upp dig! :)
  • NeedfulThings
    Dress skrev 2014-06-24 17:33:31 följande:

Men skulle vilja tillägga att även ohåriga män är sexiga! Det ena utesluter inte det andra. Tungan ute Män är sexiga helt enkelt Flört 

Just så! Glad
  • NeedfulThings
    Gastkramaren skrev 2014-06-24 15:17:57 följande:
    Det tar jag som en komplimang..! :3
    Det ska du göra, du vet ju att jag menar det Flört
  • NeedfulThings

Snäll bild idag Glad Inga magrutor här inte, mjuk och go Flört
  • NeedfulThings
    straight arrow skrev 2014-06-24 19:39:03 följande:
    Snygging! Magrutorna kan jag bistå med... ;)
    Det vet jag att du kan! Flört

Haha, jisses var inte beredd på så många komplimanger på den bilden! Det känns rätt fint att höra, särskilt som nydumpad. Ni är så fina allihopa! Hjärta
  • NeedfulThings
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-25 18:38:10 följande:
    Hmmm...du dumpad! smile3.gif
    Om kroppen var det enda man gick efter i kärlek så hade du i mitt sällskap haft sällskap...väldigt länge...ungefär i100 år eller mer! smile5.gif
    Movit skrev 2014-06-25 19:34:38 följande:
    Men hur kan någon ens komma på att dumpa dig? Du verkar ju vara väldigt trevlig och herregud....du är ju så vacker att jorden börjar snurra baklänges....
    Maltemånsson skrev 2014-06-25 19:51:44 följande:
    What a fool!!!! Kram
    Ja om det ändå bara hängde på utseendet... Det komiska är att han säger att jag har varit den perfekta flickvännen och han kan inte önska sig något mer. Men tyvärr finns inte känslorna kvar längre.

Det är tur att jag har er härliga människor här i tråden till att muntra upp mig med era bilder och fina ord Glad

• NeedfulThings

Men jag måste bjuda på något idag med ju Glad

Denna är gammal, lekte med den vattentäta kameran i duschen för något år sedan.
    Har gått ner lite i vikt sen dess så tuttarna har krympt en kupa dock Tungan ute

• NeedfulThings
    Anonym (Rollo) skrev 2014-06-25 21:31:17 följande:
    Mumma mummaFlört{#emotions_dlg.flower}
    Toomaas skrev 2014-06-25 21:32:49 följande:
    Mmmmm dina tuttar är lika bedårande då som nu....Tungan ute
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-06-25 21:46:25 följande:
    Du har en enastående kropp verkligen, man blir att fantisera hur ansiktet ser ut...kan det möjligt vara ännu vackrare än det man sett? Är hon lika gullig i verkligheten som i tråden... Ja frågorna är många! smile2.gif
    straight arrow skrev 2014-06-25 22:07:59 följande:
    Vackert!
    Jonzonto skrev 2014-06-25 21:35:59 följande:
    Tjusigt härligt foto! :)
    Tack hörrni! Hjärta

Och ja vad ska jag säga, jag tycker nog mitt ansikte passar min kropp rätt bra. Mer söt än snygg vilket tonar ner det sexiga på ett bra sätt Glad Vacker är en komplimang jag får höra ibland! Nu låter jag ju helt uppblåst men man ska väl vara nöjd med sig själv Flört

• NeedfulThings
    Mattias39 skrev 2014-06-26 07:32:11 följande:
    Bra idé att testa kameran, hoppas den varit användbar många ggr efter det... smile1.gif
    Gillar verkligen din form, du har en fantastisk kropp..och som syns på bilden: Otroligt snygga bröst!! smile1.gif
    Tack fina du! Ja jag har nog haft rätt tur i genlotteriet Glad
Svar på tråden Helkroppstråden