Inlägg från: Anonym (MissLi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MissLi)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-08-17 17:18:23 följande:

Haha....så bra...är ju rätt solbränd där i alla fall...om det var det du tänkte på?Mitt intryck är att det snarare är vanligare att tjejer vill bli tagna bestämt och hårt än tvärt om...Så om du känner dig ovanlig så tror jag det i så fall handlar om att du inte känner dina vänninor på djupet inom vissa områden haha...

Jodå det är jag säker på. Att bli tagna hårt och bestämt vill säkert de flesta men det vore spännande att få veta hur många som tänder på riktig smisk, att bli fastbunden från fötter till händer och verkligen få lyda kommando! :D
  • Anonym (MissLi)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 17:30:49 följande:

Den såg välskräddad ut och det brukar ju passa en välsvarvad ..... Du får gärna dela med dig av dina favoriter...jag är ett alldeles utmärkt smakråd... Jaa.. det skulle jag också gärna vilja veta ...Det är i alla fall en avsevärt mycket mindre grupp. Smisk som en del av akten uppskattas av väldigt många vid "rätt" tillfällen har jag märkt. Men när det är som en separat del vet jag inte. Är inte så inne på rena bdsm lekar tyvärr även om jag gillar att göra knopar och är väldigt bra på det... ...Du får starta en enkättråd....

Tja jag tycker ju iofs också om smiskdelen i samband med sex men den viktiga delen är hur hårt det utförs och med vad. En liten lätt porrfilmsclatch på stjärten med handflatan kan likagärna kvitta för min del.

Bra ide! Kanske jag gör!
  • Anonym (MissLi)
    LostInTranslation skrev 2014-08-17 17:44:22 följande:

Jäkligt snyggt rumpshot!!!Märker man inte någon reaktion när man smiskar till är det för löst håller jag med om.... Du borde gå med i något fetishforum om du inte redan är det. Där är det nog gott som snubbar som både har koll på de rätta verktygen och hur man använder dem

Hehe det är jag redan och jag vet precis vilka verktyg och hur hårt dom ska användas. Kruxet är att sambon inte är riktigt där än....
  • Anonym (MissLi)

Mmmm hur ska man någonsin kunna ha en lugn hemmakväll med alla dessa snuskigt läckra bilder att vila ögonen på?!

• Anonym (MissLi)

Oh my god. Blev precis super knull-nobbad av min sambo som är lite tjurig såhär på kvällskvisten. Skit.Jag som varit borta hela dagen och eggat upp mig själv av alla fina kommentarer från er, alla sexiga bilder.......hmpf...får väl stanna kvar här och bygga upp mig lite till och ta hand om saken själv då. :(

• Anonym (MissLi)
    Amys skrev 2014-08-17 20:41:39 följande:

Tack alla:)

MissLi.. Det där är ju inte acceptabelt:O Jag hade satt mig på min mans ansikte i soffan utan trosor och tvingat honom om han hade strejkat... Nej skoja bara... Eller jo... det hade jag.. Fast jag vet ju att han hade gillat det och kommit i stämning direkt;) Din man är kanske inte lika lätt att få på andra tankar? Hoppas du får till det idag i alla fall:)

jodå han brukar inte vara svår alls att få igång. Men är man lite småsur så är man väl. Jag får igång honom när han lugnat sig lite ;) puppy eyes och bebisrosa underkläder så är han såld. Oftast brukar det räcka att gå runt utan strumpor så är han som ett rovdjur på en. Sen har vi rätt mycket sex också och då stillas hans behov medan mitt ökar. Några gånger om dagen är bra för magen! ;)
  • Anonym (MissLi)

Lägger således upp min sambo-plåtade rumpa från gårdagen i ren protest!

*sätter mig i soffan och tjurar*

• Anonym (MissLi)

NT oh my. Du är otroligt vacker! Den slipsen skulle suttit runt handlederna istället... :p

• Anonym (MissLi)

Ett suddigt kvällsbidrag från tvsoffan denna tråkiga tisdag!
  • Anonym (MissLi)

Spasiba! Rackar för de rara orden

• Anonym (MissLi)
    MrMom skrev 2014-09-12 10:30:53 följande:
    Sällskap?
    Gillar hur dina bröstvårtor står ut Flört

sällskap hade förstås varit trevlig.

hehe ja, ingen har klagat förr ;)

• Anonym (MissLi)

Längesedan jag var här inne!

får väl bidra med en lite bild för att avsluta måndagen på ett sjysst sätt

• Anonym (MissLi)