• Fröken36

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2014-11-21 21:45:15 följande:
    Tror du skulle bli irriterad på mig efter ett tag om gick strax bakom dig å höll upp rattarna på dig!
    Nej, det tror jag inte.... Solig
    I just have a friendly pussy
  • Fröken36
    Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 21:50:40 följande:
    Haha fick upp en bild i huvudet att man ser en tjej som går på stan och bakom henne en kille som går och håller hennes bröst
    Hahaha, det skulle vara en vacker syn. Snygga stay-ups förresten bby.. I like. Flört
    Aros02 skrev 2014-11-21 21:51:07 följande:
    Hehe! Ja jag skulle inte banga att gå å julhandla på det sättet! När å var ses vi?
    Gamla stan, kl 9 på juldagen blir asbra..köper du mig en BH i julklapp? Solig
  • Fröken36
    Anonym (Kille 83) skrev 2014-11-21 21:54:29 följande:

Kan du inte berätta lite hur det är att leva med så stora bröst. Hur är en vanlig dag i sommarsolen t.ex. Killarna måste ju titta som sjutton.
    Så irrelevant information du suktar efter. Är ju så van med dem så inget konstigt. Det spelar ingen roll om det är sommar eller vinter, killar glor alltid..men att leva med dem är inget udda för mig. Jag tvättar dem, tar hand om dem, matar dem, gosar kanske med dem då och då innan läggdags och de får väldigt mycket uppmärksamhet. De mår bra. Väldigt bra. Solig
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-11-21 21:59:34 följande:
    Ok, då är julrea redan, det funkar, å mina axlar å biceps lär definitivt behöva vila vid det laget, en stund åtminstone, då din nya bh får göra jobbet!

*pust å stånk*
    Haha, jobbigt att vara Aros02 tydligen. Tur jag har ork som räcker länge..väldigt länge. Tungan ute
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-11-21 22:06:50 följande:
    Alltså efter att ha burit runt på dina bröst i sina händer lär man väl fatta att det kan kännas i ryggen antar jag! :)

Jag skulle beskriva mig som en marathonsprinter. Hårdkörning, vila, hårdkörning vila, upprepa, upprepa osv, osv!
    Oj, en uthållig rackare.. Solig
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-11-21 22:15:00 följande:
    Kan inte tänka mig att den där utsikten nånsin blir tråkig, så jag tycker inte synd om dig direkt!
    Nä, det är nog inte synd om mig...ett underbart "landskap". Vi ses på juldagen sexy. Kyss
  • Fröken36
    Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 22:18:50 följande:
    Ni får ta en bild av det och vissa här
    Ja, vi lovar..eller så råkar det bli en helt annan bild. Drömmer
  • Fröken36
    Anonym (?? 4) skrev 2014-11-21 22:17:22 följande:
    Nyvaken då?
    Jag tror vi är många som måste vattna hans veke med tanke på storleken han bär. 
  • Fröken36
    Anonym (Ny 2) skrev 2014-11-21 22:23:37 följande:
    Det blir bra det också
    Puss snygging. Kyss
Svar på tråden Helkroppstråden