Helkroppstråden
Åhh glömde bild igen juh!
Åhh glömde bild igen juh!
Godnatt från mig!En fråga till alla ni kloka (och söta,sexiga)kvinnor i tråden,hur mycket hår skall man ha på kroppen.En del män renrakar allt,jag nöjer mig med lite allmän ansning för att inte växa igen.Är detta lagom?Vilket är snyggast?

Jag måste tyvärr ta bort min bild! Fick PM från en idioter!!!! Jag posta naken bild och vad det betyg inte att jag måste vill knulla!!! Och jag är inte svensk och kan inte skrev så bra det vet jag!!!! Tack för att du sade till mig att jag måste lära mig skriver svenska!! Känns så ledsen av detta!! Jag kan inte posta bilder för att jag är inte svensk eller!!!!!!!!!!!!!? Tack!
Lite i taget. Börjar med lite ben ;)
Bara för att det är fredag och jag känner mig extra glad så bjuder jag på nån bild innan jag hoppar ur fristadskläderna för denna vecka
Fattar inte hur man gör för att citera flera i samma inlägg så skickar en stor puss till er alla som kommenterat tidigare bilder :-*
Mycket vackra framsidor just nu, så jag tror jag väljer att inte visa min den här gången!
Sängdax efter en intensiv dag.Och varmt är det....

.
I brist på nyheter,
önskar jag er alla en trevlig kväll!
En repris bild
Ni tjejer har alltid fräscha fina underkläder,men en del grabbar lägger ut bilder på sig i sunkiga kalsonger.Sluta med det.Ge flickorna lite respekt med snygga kallingar.Här ett bidrag från mig ;)

Alltid lika skönt att komma hem och få "släppa lös" brösten!
Men vad tycker egentligen ni killar om bröstvårtor som syns igenom tröjan?
Urvacker kropp!
Och jag är säker på att ditt ansikte är minst lika vackert.