• McAdam

Helkroppstråden

Fröken Maria skrev 2016-03-07 12:05:37 följande:

Min bil var insnöad imorse jäklars vad det snöat under helgen... Ville bara dra täcket över huvudet å sova vidare...

Nu tänker du lite tvärtom... Dra inte täcket uppåt, över huvudet, utan nedåt...
  • McAdam
    Anonym (Gruppen) skrev 2016-03-07 09:50:36 följande:

Sluta använd andras bilder och låtsas att det är du på bilderna... det är så uppenbart när brösten på bilderna har olika form och storlek, även på vårtgårdar och bröstvårtorna. 

Google bildsök ger ingen träff, så direktstulen från nätet är inte bilden...

Sedan finns hennes bilder ibland på en annan sajt med betydligt grövre inriktning...
  • McAdam
    Fröken Maria skrev 2016-03-07 14:59:24 följande:

Men du! Morgonen är inte min bästa stund tar ett tag att vakna.. Så joooo när jag fick syn på min bil under en hög av snö då ville jag inget annat än att dra täcket ÖVER huvudet...

Tur att man iaf kan glädja någon...

För att glädja oss ännu mer skulle du lagt upp en annan bild i en lite mer dold tråd
  • McAdam
    Fröken Maria skrev 2016-03-04 18:28:18 följande:

Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...

Det där var en riktigt riktigt bra, sensuell och snygg bild!!!
  • McAdam
    Fröken Maria skrev 2016-03-07 16:38:09 följande:

Ja du det förstår jag att du tycker... Man vet aldrig vad som händer i kväll..

Haha, jag uttrycker bara alla mäns (och en del kvinns) önska här

Mmmmm men låter lovande och härligt
  • McAdam
    Fröken Maria skrev 2016-03-07 19:01:23 följande:

Dagens härliga träningspass klart.., mjölksyra så det sprutade i benen men gud då skönt när det är klart.. Får se om jag kan gå imorgon..

Det är skönt på ett väldigt speciellt sätt att träna sig så trött!

Och med en sådan bild som grädde på moset
  • McAdam
    Fröken Maria skrev 2016-03-07 20:09:01 följande:

Tack snälla du för alla fina kommentarer! Å du har helt rätt det är så in i bänken skönt att göra helt slut på sig själv. Låg ingen liten hög å flämtade en stund. Kroppen är fantastisk som klarar av att komma tillbaka ganska snabbt faktiskt...

Ännu bättre är att köra slut på sig tillsammans med någon
  • McAdam
    Fröken Maria skrev 2016-03-07 21:36:17 följande:

Det har du ju fullständigt rätt i!! Riktigt riktigt härligt...

Det är ju bara en pyttepytteliten detalj som måste till...
  • McAdam
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-08 19:34:32 följande:

Myser i sängen

Det ser väldigt mysigt ut!!
  • McAdam
    Anonym (God morgon) skrev 2016-03-08 19:36:40 följande:

Redo för ett bad

Snygg rumpa!!

"Redo för bad" - badar du med trosorna på??
Svar på tråden Helkroppstråden