Helkroppstråden
Min bil var insnöad imorse jäklars vad det snöat under helgen... Ville bara dra täcket över huvudet å sova vidare...

Min bil var insnöad imorse jäklars vad det snöat under helgen... Ville bara dra täcket över huvudet å sova vidare...
Sluta använd andras bilder och låtsas att det är du på bilderna... det är så uppenbart när brösten på bilderna har olika form och storlek, även på vårtgårdar och bröstvårtorna.
Men du! Morgonen är inte min bästa stund tar ett tag att vakna.. Så joooo när jag fick syn på min bil under en hög av snö då ville jag inget annat än att dra täcket ÖVER huvudet...
Tur att man iaf kan glädja någon...
Någon efterfrågade min egen favoritbild... Det är svårt men den här gillar jag för jag minns att jag mådde så bra för första gången på riktigt länge när jag tog bilden...
Ja du det förstår jag att du tycker... Man vet aldrig vad som händer i kväll..
Dagens härliga träningspass klart.., mjölksyra så det sprutade i benen men gud då skönt när det är klart.. Får se om jag kan gå imorgon..
Tack snälla du för alla fina kommentarer! Å du har helt rätt det är så in i bänken skönt att göra helt slut på sig själv. Låg ingen liten hög å flämtade en stund. Kroppen är fantastisk som klarar av att komma tillbaka ganska snabbt faktiskt...
Det har du ju fullständigt rätt i!! Riktigt riktigt härligt...
Myser i sängen
Redo för ett bad