• Mizzteaze

Helkroppstråden

Smastor skrev 2016-01-16 10:18:20 följande:

Du har ju en mycket snyggare blå ton än mig!

Snyggt äre iallafall

Haha tack.. Skulle behöva ett varmt bad bevisligen![/quote]

Japp! Bara att höppe i badet och tina upp!
  • Mizzteaze
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-19 16:32:26 följande:

upp till bevis kyssen.. 

Om du skulle se mina drömmar... Skulle du aldrig vilja lämna dom..

Något jag fångat upp någonstans... Själv drömmer jag mig bort till... En varm stund framför en eld...

• Mizzteaze
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-19 17:40:54 följande:

mmmm  baby jag kommer smygande bakom dej  kysser din vackra rumpa i det dunkla ljuset

Trevlig dröm! Tack och just den blev ju verklighet på skönaste sätt .... Men jag undrar... hur ska vi få den hemlige Stallion att bli lite mer synlig då? En rumpa för en rumpa kanske?
  • Mizzteaze
    Fröken Maria skrev 2016-01-19 18:10:24 följande:

Det där projektet vill jag vara med på denne trevlige herre är alldeles för privat tycker jag...!

Ja..Jag undrar hur vi ska göra för att göra honom verklig? Hmm...
  • Mizzteaze
    Fröken Maria skrev 2016-01-19 18:12:00 följande:

Det kryper i kroppen av att inte ha möjlighet att träna så jag återanvänder en bild från förra veckan å längtar tills nästa gång det blir dags...

Helt fantastisk kropp fröken Maria :-*
  • Mizzteaze
    Anonym (Stallion) skrev 2016-01-19 18:19:01 följande:

vem vill ha med en heffaklump att göra, då jag bara kan smickra er med ord.

Bli alldeles till mig på jobbet av kåt het på era underbara bilder.. jag följer er båda.

"hoppfull-rund "... 

Heffaklump eller inte... Allt handlar om vinklar i denna värld... Och jag tror att du har minst tre vinklar som du är nöjd med.. Och som du märker så är vi nyfikna... Well! Önska är gratis...vad vi sen får...
  • Mizzteaze
    Smastor skrev 2016-01-19 18:23:11 följande:

Jag gillar eld, men då är det nog bättre du tar på skyddskläder ;)

Jaså du? Kan du brinna lika intensivt som mig?

Det gillas!
  • Mizzteaze
    Smastor skrev 2016-01-19 18:45:04 följande:

Låter som en samhällsfara :p

Ja...så är det nog men jag brinner av passion och än så länge är det inte brottsligt...så jag fortsätter i den hettan...
  • Mizzteaze
    Fröken Maria skrev 2016-01-19 19:04:22 följande:

Du vi får använda vår kvinnliga lust ehh jag menar list... Heffaklump eller ej precis som du säger det finns storslagna underbara vackra detaljer hos alla människor... Humm tänka tänka...

....tänker här också...
    Fröken Maria skrev 2016-01-19 19:07:48 följande:

Men tack hörru! Det samma till dig!! Jag har sagt det tidigare idag till dig i en annan tråd...

Yes U have! Tack igen..både här och där dags att lämna plats för vackra varelser i bildformat igen... :-*
Svar på tråden Helkroppstråden