Inlägg från: Anonym (Måndagsfeeling) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Måndagsfeeling)

Helkroppstråden

Toon87 skrev 2021-01-17 15:48:51 följande:

Ja, jag hade ju inte klagat om du var på det humöret varje dag om man säger så ;)

Hehe, det önskar min man med ...;)
    Toon87 skrev 2021-01-17 20:50:43 följande:

Det förvånar mig inte alls faktiskt ;)

Ler, ja stackarn, han har det kämpigt med en kåtfia som mig...;)
    Toon87 skrev 2021-01-17 21:16:28 följande:

Han är nog villig att kämpa på har jag känslan av ;)

Mm, tror jag faktiskt stämmer till 100 :)

Sen att han tar välförtjänta timeouts ibland gör ju bara att jag får lite mer skön egentid...
    Toon87 skrev 2021-01-17 21:27:38 följande:

Det låter som att ni har ett bra upplägg där hemma :)

Ka, kommunikation är fan sjukt viktigt för att få det att funka. Och även att kunna va tillåtande:)

[quote=80898010][quote-nick]Anonym (Andreas) skrev 2021-01-18 09:43:17 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack Andreas :)

[quote=80899489][quote-nick]Bjorn Erik skrev 2021-01-18 22:14:25 följande:[/quote-nick][/quote]

Tack, är glad att mina snart 48 åriga bröst fortfarande håller sig på plats;)

Anonym (Förbryllad) skrev 2021-05-31 09:14:33 följande:

Jag är en kvinna som tittar in här ibland. Ser alla otroligt vackra kvinnor i alla åldrar, inser att man måste vara "perfekt" för att män ska gilla en och drar täcket över mig igen.

Jag ser mer ut som åt ditt håll. Och jag HYLLAR dig kvinna! Att du vågar. Och hur fin du är. Och ännu roligare att du får fina kommentarer. Du har gjort min dag.

Ser fram emot fler fina bilder på dig och att du får fler fina kommentarer från män som uppskattar kramvänliga kurvor. 

Håller verkligen med att Kroki inspirerar. Inspirerar till mod och att våga.

Och varför skulle vi inte? Alla människor är ju unika. Vi attraheras av olika attribut. Det vet vi. Ändå är vi så fantastiskt duktiga att klanka ner på oss själva. Att vi inte duger, att vi väger för mycket, att vi tex inte är värda att älskas.

Vi måste sluta och döma och istället va stolta över oss själva.

Jag håller med det Bingen skrev. Att du kanske också så småningom skulle våga ta steget att lägga upp en bild.

I början när jag la upp bilder här var jag livrädd att bli dömd.

Jag har också stor mage och rumpa, celluliter etc etc. Väger mer än man kan tro. Men jag vågade. Och vilken kick och egoboost det är.

Vad är perfekt? Det finns inget som heter så..

Puss och kram alla fina vackra systrar!!
    Mr K69 skrev 2021-06-12 22:43:45 följande:

Så inbjudande..... Smyger in till dig när de andra har somnat.... Så sexig du är i den utstyrseln, lockar verkligen....

Gillar att smyga....du är varmt välkommen =)
    Bingen skrev 2021-06-12 22:48:32 följande:

Wow så läckert

Tackar!!!

Blir otroligt smickrad över att du tycker det :)
    krille62 skrev 2021-06-13 07:30:55 följande:

Vacker klänning, den sitter fint på dig.

Busigt styv vårta, läckert!

Dina komplimanger glädjer mig. Tack Krille!!

Fick bli lite mer påklätt =D
Svar på tråden Helkroppstråden