Inlägg från: Anonym (Kvinna 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna 2)

Helkroppstråden

Tack

Speak up skrev 2013-12-13 02:08:24 följande:
    Vilket härligt ljus du fått till i den här bilden, Kvinna 2!  Och en sån kropp sen! 

Måste säga att jag tycker folk över lag i den här tråden är jäkligt bra på att ta bra bilder av sig själva! Ni vet hur ni ska använda ljus och olika vinklar för att göra det bästa av fotot. Imponerande! 

Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 04:43:09 följande:
    Fröken K2...det där var en bild det...för trött än att få igång på hjärnan och börja smida på något...

Kan säga att pinsamheter är något som inte ligger högst på "det första jag tänker på listan" när jag såg den här bilden...

Vad tänker jag då på...vad tycker jag om dig...vart bor jag...hur gammal är jag...varför är jag vaken så tidigt...vad ska jag göra i helgen...vad heter jag och varför gör jag dig så nyfiken?...jadu...om du ändå fick veta det du...!

Jag kan svara du bor i ett berg? Du är så gammal att du levt på stenåldern? Du är vaken så tidigt för att tända lägerelden? Troligtvis jaga föda till familjen i helgen? Du heter flinta i efternamn? Du gör mig nyfiken för jag blir jävligt impad av att ha hittat en grottmänniska hahaha
  • Anonym (Kvinna 2)
    Crusher skrev 2013-12-13 10:15:47 följande:
    Ingen som kan visa lite fittor?

Sök fittor på Google så hittar du nog!!
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 10:51:35 följande:
    Haha K2...du läser mig som öppen hällristning eller väggmålning...några fel blev det...uppgången är för att hinna betäcka alla håriga damer...helgen kommer att spenderas på hacka mig djupare in i berget, behöver mer plats när du kommer sen är lite trångbodd för tillfället. Heter Stenberg....och är från orten bredvid där jag bor nu...

Är du nyfiken på primitiva man med djuriska lustar inboxa...så kommer jag ta hand om dig dra dig lite i håret knocka dig med påken och vara allmänt apig av mig mot dig!

Hahaha, låter ju väldigt spännande men jag avvaktar och väntar på pinsamheterna
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 12:23:12 följande:
    Avvakta du...fegis...jag har inte bråttom!

Hahaha
  • Anonym (Kvinna 2)

Fin bild

Anonym (Lucia-Fia) skrev 2013-12-13 13:30:14 följande:
    ...

• Anonym (Kvinna 2)
    Grottmannen skrev 2013-12-09 14:49:38 följande:
    Håller med! PPP är en jävla ynkrygg, bara fegt att posta anonymt, vad döljer han då?

Nämen se här, en kommentar jag missat ynkrygg är han hahahaha
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 15:26:25 följande:
    Sitter du och söker efter PPP...du är bra nyfiken DU!

Tänker inte ens kommentera det andra...men man kan ju undrar hur många "grottor" han har varit i egentligen!

Nepp, söker inte....var ju tvungen att leta upp när jag letade
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 16:43:53 följande:
    Haha...det där.tror jag inte på alls!

Synd bara att du är så feg...fegast på fl!

Jag är inte feg bara väldigt anonym
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 17:42:51 följande:
    Okej då är det på tiden att jag får någon ledtråd av dig!

Har jag varit in på din sida?

P... är min första ledtråd hahaha, vet inte om du varit inne, kanske, kanske inte
  • Anonym (Kvinna 2)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-13 18:56:00 följande:
    Haha...jag har letat extremt mycket bara så att du vet...det lilla kan väl du ge mig om jag varit inne på sidan... Kolla besökare under Start.

Hahaha, du hade ju inte bråttom men ska kolla..
Svar på tråden Helkroppstråden