Inlägg från: Anonym (lillajag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lillajag)

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2013-10-14 09:43:00 följande:
    Nej, jag är verkligen inte en bitterfitta. Gillar inte ens ordet.

Ja, och jag kan hålla med om att kvinnor oftare har snyggare kroppar än män...jag tycker det saknas lite estetiska bilder på män i denna tråden. Ofta ser bilderna likadana ut....några lyckas dock riktigt bra. Jag gillar bäst de bilder som inte direkt visar en sexuell posering. Då vet ni det.   
    Du får kika närmare på Noel då;) mums :P
  • Anonym (lillajag)

En fråga till alla i tråden;

Är jag för smal? Ser det ut som om jag skulle ha ätstörning??

Vill ha ärliga svar från er

Kram:)

• Anonym (Lillajag)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-14 12:23:42 följande:
    Tycker inte att du är för smal. Smal ja, men det är ju många jämfört med mig.
    Så nej, inte för smal och definitivt ser det INTE ut som att du har nån ätstörning.

Kram på dig! Jättefina bilder, alltid! Solig
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
    Tack fv:)

Mamma ringde nämligen å tydligen är det massa folk som sagt till henne att det ser ut som det.. Kul å höra:( jag tränar mycket, men jag mår bra av det... Åhh irriterad
  • Anonym (lillajag)
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-14 12:26:20 följande:
    Men GAH, folk borde bara skaffa sig egna liv istället för att blanda sig i andras!!!
    *kram*
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
    Ja verkligen.. Har haft världens jobbigaste helg med.. Så då tar man åt sig mer.. Tack :)
  • Anonym (lillajag)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-10-14 12:26:53 följande:

Absolut inte, jag verkligen älskar hur du ser ut och finns inget som är varken för lite eller för mycket! Ärligt, du är allt vad man kan drömma om att ha hos en kvinna! Nu är detta inget annat än ärlighet så det så!
    Tack.. Behövde höra det.. Bara för att man gillar att träna så är det tydligen inte ok
  • Anonym (lillajag)
    Anonym (???) skrev 2013-10-14 12:27:58 följande:

Man kan väl ha ätstörning även som tjock?  Men det jag sett så tycker jag inte att du ser ohälsosamt smal ut?? Har du normalt BMI?
    Grejen är ju den att jag äter massor! Vi är där på middag ofta så hon ser ju att jag äter.. Men inte kul att höra det ändå..
  • Anonym (lillajag)
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-10-14 12:43:28 följande:

Fortsättningsvis skit i vad hon tycker sålänge bara du mår bra i hur du ser ut. Sen spelar det lika liten roll hur vi tycker hur du ser ut, bara du är nöjd, det är det som är A och O.
    Jag vet.. Å jag är nöjd.. Vill ha lite mera muskler;) men håller på med den biten.

Ville bara kolla med er här, ni har ju sett min kropp.. Tänkte att jag kanske är blind trots allt :P
  • Anonym (lillajag)

Tack alla!! Behövde kolla med er som sett min kropp i alla olika vinklar;)

Jag är nöjd men vara bara orolig att man kanske blivit blind eller nåt:S

• Anonym (Lillajag)
    Anonym (lurkerfia) skrev 2013-10-14 12:56:23 följande:

Nej, det ser inte ut som att du har någon ätstörning. Du är vältränad och muskulös och ser sund ut. Men visst hade du gått ner en hel del i vikt? Det har jag också gjort och jag tror att folk är så vana vid att se en med mer "utfyllnad" att de reagerar på att de tycker man ser smal ut.
    Jo, har ju varit gravid de senaste åren.. Så efter tre förlossningar så har jag gått ner allt å börjat träna.. Ca 23 kg.. Men kan ju inte vara gravid jämt ;)
  • Anonym (lillajag)
    GoodMangoo skrev 2013-10-14 13:04:47 följande:

Lillajag och lillajag.... vem är vem?

Jag tror att jag är samma :S hahaha

skriver från mobil, å ibland glömmer jag trycka bort stor bokstav:D

Sorry hahaha
Svar på tråden Helkroppstråden