• justme79

Helkroppstråden

Joe Sthlm skrev 2016-02-12 14:13:46 följande:

Sexig not so much? Om du är inte sexig, vem är sexig då? Ordet sexig betyder bara du justme79

Ha ha ja eller hur! Vi får väl helt enkelt komma överens att vi tycker olika. Vet liksom inte hur jag ska göra för att vara sexig...
  • justme79
    Smastor skrev 2016-02-12 15:45:40 följande:

Hjärtat, du vet vad jag sagt om dom där bilderna ;)

Och du vet att jag är väldigt glömsk...
  • justme79
    Smastor skrev 2016-02-12 17:24:15 följande:

Hur ska vi få dig att minnas lite bättre då? ;)

Du det har jag frågat mig själv i typ 10 år! Säg till om du kommer på nåt sätt! :)
  • justme79
    Smastor skrev 2016-02-12 18:04:26 följande:

Jag har många galna idéer, men dom tar vi inte här hahaha... Men belöningsystem kan funka!

Hmm nu blir jag nyfiken. Ja belöningssystem skulle nogabsolut kunna funka!
  • justme79
    Fröken Maria skrev 2016-02-12 18:50:31 följande:

Kära söta fina du!! Jag tror att jag måste komma på besök å på något sätt banka om lite vett i din skalle från en kvinna till en annan.. Du behöver ju inte göra ett enda dugg! Det räcker fint att du är du å ingen annan på så vis är du sexig vacker underbar fantastisk å massor med andra adjektiv... Du ska inte vara så hård mot dig själv... Kram på dej!! Å ursäkta att jag la mig i kunde bara inte låta bli...

Smastor skrev 2016-02-12 19:08:45 följande:

Vi lägger upp henne på knät och ger henne en riktig omgång för dom här dumheterna... lär hon sig nog :)

Ne men jag är inte så hård mot mig själv längre! Jag gillar absolut min kropp och hur jag ser ut nu. Jobbade hårt där ett tag och blev mer och mer nöjd med mig själv. Har en bit kvar till mitt mål men tänker ofta att fasen jag är rätt snygg ändå! Men just det där med att vara sexig tycker jag är svårt. Fast det gör mig inget. Fanns många andra som gör det så mycket bättre än mig. So what! Jag har andra kvaliteter!
  • justme79
    Smastor skrev 2016-02-12 19:31:10 följande:

Om jag säger att du är sexig då? Kan vi vara lite överens då?

Okej jag ger mig!! ;) Tack!
  • justme79
    Mizzteaze skrev 2016-02-12 19:36:55 följande:

Vackra kvinna! Tänk om vi vore stöpta i exakt samma form? Hur skulle helkroppstråden se ut då?

Du är en fantastiskt sexig tjej och ska vara stolt över varenda millimeter! :-*

Alla andra kan göra saker bättre, men det är bara du som kan göra det DU är bäst på! @):-

Ja det hade verkligen varit himla trist! Smaken är ju som baken som tur väl är! Jag är alltid mig själv och vet att det duger gott och väl! :) Tack underbara du som stöttar och pushar mig! Puss!
    Fröken Maria skrev 2016-02-12 19:37:26 följande:

Det är ju just det! Du behöver inte göra något!! Jag å många med mig både här å där tycker då är ur läcker å dö sexig!! Samma sak för mig jag har ingen aning om hur man gör för att vara sexig alls har aldrig fattat grejen vad det är som grabbarna ser.., har kommit fram till att det är just det som är grejen man bara är... Så löser sig resten själv ska du se om man är en härlig fantastisk människa!!

Ne det är väl just det, sluta försöka vara sexig och bara vara! Behöver nog bara bli lite påmind om det ibland antar jag. :P Du är ju bara fantastisk på att få andra att må bra! Du har ingen tvilling du kan skicka hit?! ;)
  • justme79
    Anonym (Quexet) skrev 2016-02-12 21:15:23 följande:

Wow.... Det är det ända jag kan säga! 

Det duger gott och väl! Puss! ;)
  • justme79

Pust nu var träningen avklarad. Bara skoj och mys kvar av dagen. Smygtog ett kort från skåpet i omklädningsrummet! :)

• justme79
    Fröken Maria skrev 2016-02-13 15:47:20 följande:

Ha det då skoj på dagens skoj!! Jag å grabbarna åker till västkusten om en liten stund å besöker päronen vid Marstrand.. Äntligen lite hav å salt på mina kinder!!

Smygfotografera på gymmet så busigt.. Jag brukar inte bry mig vill jag ta kort tar jag kort..

Ha en härlig eftermiddag...

Beror väl på vilken sorts kort man vill ta kan jag tycka!

Härligt med Marstrand. Aldrig varit där men på kort ser det väldigt fint ut. Hoppas ni hade en bra dag!
Svar på tråden Helkroppstråden