Helkroppstråden
Sexig not so much? Om du är inte sexig, vem är sexig då? Ordet sexig betyder bara du justme79
Sexig not so much? Om du är inte sexig, vem är sexig då? Ordet sexig betyder bara du justme79
Hjärtat, du vet vad jag sagt om dom där bilderna ;)
Hur ska vi få dig att minnas lite bättre då? ;)
Jag har många galna idéer, men dom tar vi inte här hahaha... Men belöningsystem kan funka!
Kära söta fina du!! Jag tror att jag måste komma på besök å på något sätt banka om lite vett i din skalle från en kvinna till en annan.. Du behöver ju inte göra ett enda dugg! Det räcker fint att du är du å ingen annan på så vis är du sexig vacker underbar fantastisk å massor med andra adjektiv... Du ska inte vara så hård mot dig själv... Kram på dej!! Å ursäkta att jag la mig i kunde bara inte låta bli...
Vi lägger upp henne på knät och ger henne en riktig omgång för dom här dumheterna... lär hon sig nog :)
Om jag säger att du är sexig då? Kan vi vara lite överens då?
Vackra kvinna! Tänk om vi vore stöpta i exakt samma form? Hur skulle helkroppstråden se ut då?
Du är en fantastiskt sexig tjej och ska vara stolt över varenda millimeter! :-*
Alla andra kan göra saker bättre, men det är bara du som kan göra det DU är bäst på! @):-
Det är ju just det! Du behöver inte göra något!! Jag å många med mig både här å där tycker då är ur läcker å dö sexig!! Samma sak för mig jag har ingen aning om hur man gör för att vara sexig alls har aldrig fattat grejen vad det är som grabbarna ser.., har kommit fram till att det är just det som är grejen man bara är... Så löser sig resten själv ska du se om man är en härlig fantastisk människa!!
Wow.... Det är det ända jag kan säga!
Pust nu var träningen avklarad. Bara skoj och mys kvar av dagen. Smygtog ett kort från skåpet i omklädningsrummet! :)
Ha det då skoj på dagens skoj!! Jag å grabbarna åker till västkusten om en liten stund å besöker päronen vid Marstrand.. Äntligen lite hav å salt på mina kinder!!
Smygfotografera på gymmet så busigt.. Jag brukar inte bry mig vill jag ta kort tar jag kort..
Ha en härlig eftermiddag...