• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • min71
    bonäslina skrev 2012-12-28 13:26:13 följande:
    - 20 på denna bilden så där e 5 kilo minde nu=)
    en fantastisk känsla infinner sig när man faktiskt får sig ett leende på läpparna när man går förbi en spegel

en fantastisk känsla infinner sig när man faktiskt får sig ett leende på läpparna när man går förbi en spegel

mycket vacker !!

• Ermenegildo
    some day skrev 2012-12-27 23:15:01 följande:

Godkväll i tråden Kyss
    Jag vet inte om du tänkt på det men du har fått något smuts i ansiktet på bilden.
    Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • Mr Espresso
    bonäslina skrev 2012-12-28 10:49:10 följande:
    väldigt läcker må jag säga
    Tackar
  • Nockanpockan

VACKER!!!Hjärta 

Vacker OCH sexig!! 
    It's so FLUFFY!
  • Nockanpockan
    Anonym (tjockis) skrev 2012-12-28 13:27:55 följande:
    Jag vill också vara snygg och sexig!!! BUHU!
    Men, som den blekfeta osexingen jag är så får jag nöja mig med att dregla över alla er andra snyggingar här!! Fortsätt posta :)
    Jag är långt från den perfekta kroppen men upplevs som snygg och sexig ändå.. Trots ett par kilon för mycket osv..

Och nog är jag blekare än döden också

Klart du vågar!  Hjärta
    It's so FLUFFY!
  • bonäslina
    Nockanpockan skrev 2012-12-28 13:48:16 följande:
    VACKER!!!Hjärta 

Vacker OCH sexig!! 
    tack! o du e ju vacker som en gnistrande solig vinterdag
  • Fotografen
    Serendipitet skrev 2012-12-27 23:57:43 följande:

Tack Anton :)

Andra bilden..

Åhhh så sexigt... :)Skål
  • Nockanpockan
    bonäslina skrev 2012-12-28 13:52:54 följande:
    tack! o du e ju vacker som en gnistrande solig vinterdag
    Men åh!Skäms

Tack! Vad glad jag blir!Hjärta 
    It's so FLUFFY!
  • NHult
    Nockanpockan skrev 2012-12-22 17:26:35 följande:
    Bara för att.. Ni får en påklädd bild tagen i badrumsspegeln.. Var tvungen att ställa mig på toalocket för att komma med dock *S*

Tur att du inte trampade igenom locket när du offrade dig så för oss,
    ser ut som en fantastisk tjej med ett väldigt spännande badrumsskåp :) Och en go rumpa
    Bloggar lite här på FL <3
  • Trust me
    Ermenegildo skrev 2012-12-28 13:41:55 följande:
    Jag vet inte om du tänkt på det men du har fått något smuts i ansiktet på bilden.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden Helkroppstråden