• Matildet

Helkroppstråden

Matildet skrev 2013-12-18 00:05:18 följande:
    Kvällens sist
    Citerar denna också... Ska nog alltid citera nu 
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-18 01:15:37 följande:
    Jag behöver bara en! (Har bara ett huvud.) Flört
    Okej det går bra såklart! Jag har ändå alltid 2 kuddar i sängenFlört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Matildet skrev 2013-12-17 20:43:27 följande:
    Hektiskt på dagens schema! Får det bli en tråkig repris igen...

Citerar denna med
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Speak up skrev 2013-12-18 01:30:57 följande:
    Mmmmh... *Slickar läpparna* Tungan ute{#emotions_dlg.flower}
    Bon appetit!Flört Skäms
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Crusher skrev 2013-12-18 07:08:56 följande:

Har du ingen självrespekt?
    Men heej Crusher!{#emotions_dlg.flower}
    Nej, jag verkar inte ha det. Så synd!
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Borkason skrev 2013-12-18 09:42:51 följande:
    Vad fin du är :)
    Hoppas du har fina fötter också Drömmer
    Det har jag faktiskt aldrig tänkt på...Oskyldig Hehe. 
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    Anton Chigurh skrev 2013-12-18 11:06:21 följande:
    Och du har ett för jävla grant framparti, Matilde...shiny.gif

Tackar tackar så mycket käre Anton!Solig{#emotions_dlg.flower}
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    stief84 skrev 2013-12-18 12:42:58 följande:

Jorå det tar sig allt. Inte förlorat en match hittills så det ser bra ut! Tack det var snällt sagt. Dina bilder ser grymma ut.
    Så roligt!Glad Jag har bevittnat en och en annan boxningsmatch  när jag går förbi träningshallen här. Ser...spännande ut. Vore inte helt fel att börja med sånt själv. Funderar faktiskt på det...bara för variations skull. Att bara slå och sparka på en säck skulle räcka. Bra träning är det bevisligenFlört

SkämsOch tack själv...! Det värmer väldigt mycketGlad{#emotions_dlg.flower}
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    stief84 skrev 2013-12-18 13:10:28 följande:

Ja det är det, man är inte pigg när man kommer hem från ett pass direkt. Men ja kul som stryk i ordets sanna bemärkelse är det. Det vet du sen tidigare att jag tycker, *blink*.
    Precis sån träning ska det vara! Brukar resonera såhär; är jag inte helt slut efter ett träningspass och orkar stå upp, har jag inte tränat tillräckligt. Flört Det är inte ovanligt att jag kör 2 spinningpass på rakenGlad PLUS Crosstrainer. Men som sagt, dags att variera lite. Tror mitt gym har Box, men ska byta till ett bättre hade jag tänkt, så det får bli strax innan/efter jul då.. Mitt mål är att komma i min lilla skinnjacka i april/majSkäms Bara köra på då!

Jo, hihi...jag vet ju det. Glad Du vet ju vad jag tycker om dig sen tidigare också... *blink och ett leende tillbaka* {#emotions_dlg.flower}Flört
    Abso-fucking-lutely.
  • Matildet
    stief84 skrev 2013-12-18 13:51:12 följande:

Ja precis så är det när man håller på blir som en stor drog. Det låter som ett bra mål att sträva efter och jag vet att du kommer att lyckas inte för att du behöver för fin är du ju redan. :$ Ta det bara lugnt så du inte överanstränger dig bara så du får ligga sjuk. Hihi ja det vet jag och det värmer mig varje gång jag tänker på. :-* Fan maj kan inte komma snart nog förresten !
    Den mest effektiva och inspirerande drogen måste jag sägaTungan ute *Inte för att jag är kunnig inom droger,  det är jag inte*FlörtKör på så mycket jag orkar, så jag kommer i mina gamla skinny-jeans och tubtoppslinnen. Och min korta jeanskjol! *Längtar* 

Ååhh, vad gullig du är! Tack så mycket goding! {#emotions_dlg.flower}Nu blev jag väldigt röd om kinderna här känner jagSkäms
    Ja verkligen!! SkrattandeHar nog aldrig längtat så mycket till sommaren , om man inte räknar sommaren 2011FlörtMaj kommer äga!! 
    Abso-fucking-lutely.
Svar på tråden Helkroppstråden