Inlägg från: Anonym (lurkerfia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lurkerfia)

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-12-08 11:26:45 följande:
    Oooh... SkämsTörs nästan inte tänka på exakt var dina fingrar vilar nånstans... {#emotions_dlg.flower}
    Haha... Jaså? du kan misstas för en blyg viol ibland, vackra man!
  • Anonym (lurkerfia)
    engdahl skrev 2013-12-08 11:28:01 följande:
    Mmm, så läckert och sexigt att se dig ligga så där...men se upp så att du inte blir våt om fingrarna...!

;)
    Sant. Lätt att halka dit! ;)
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-12-08 12:17:11 följande:
    "Angel" hälsar också och säger att han uppskattar dina ny-upplagda bilder högt! Solig
    Han säger också att hade han bara kunnat närvara så hade du behövt känna dig lite osäker..! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Osäker...? Låter ju lite lockande, men utveckla gärna!
  • Anonym (lurkerfia)
    Speak up skrev 2013-12-08 12:29:16 följande:
    Ja nu vet ju inte jag mycket om den här "Angel"... Är han nån slags vampyr tro? För han säger något i stil med att han gärna skulle "ge dig lekfulla kärleks-bett" och sen... "dricka ur dig". SkämsSkämsSkäms
    Hehe, måste ha lett i fem minuter efter att ha läst! Tror jag hellre skulle låta SU "dricka ur mig" än Angel faktiskt.
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-08 10:13:52 följande:

Kanske behöver pussas dom också?

Sen undrar jag om du inte kan ta en likadan bild till. Men håll i kameran med båda händerna. Det är liiite suddigt nu. smile5.gif
    Oj, missade ju dig! Pussar, ja tack! Fast suddig bild, det var det fräckaste!
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-08 13:17:37 följande:

Trevliga bilder från Hojtar. Män är mysiga! Hjärta Men det är väl inte en digitalklocka på handleden? Jag vägrar att tro att en man med ett så estetiskt skägg skulle utsätta omvärlden för ett digitalt armbandsur. 

Jane Doe, jag gillar dina inpass skarpt!
  • Anonym (lurkerfia)
    straight arrow skrev 2013-12-08 14:31:33 följande:

Nu är det för mycket snack och för litet bilder igen...! Skrikandes

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
    Citat?
  • Anonym (lurkerfia)
    straight arrow skrev 2013-12-08 17:35:56 följande:
    Snyggt, sexigt, sensuellt!

Tack Pilen!
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-08 17:48:08 följande:
    Kommentera.

Ser mysigt ut...plats för ett sjölejon?

Skitsnygg mage!

Tack PPP. Ja... Så länge sjölejonet heter PPP och får mitt hjärta att banka lite extra!
    Anonym (Mulen) skrev 2013-12-08 17:51:48 följande:
    Blev badsugen... Doppa sej i värmen. Bli blöt. ... Mmmm

Många som blev badsugna ikväll!
  • Anonym (lurkerfia)
    Anonym (Jane Doe) skrev 2013-12-08 18:22:22 följande:
    Woah! Snygg lekamen! Och bra tänkt kring säkerheten också. Den man som ska bada med dig behöver garanterat halkskydd i karet. Tänk bara vad som annars kan hända när blodet rusar neråt! 

Hahaha, uppmärksamt! Ikeakrokodilen är min vän!
    Liberatated skrev 2013-12-08 18:23:48 följande:
    May I

Alla gånger, Liber!
    engdahl skrev 2013-12-08 18:33:12 följande:
    Wow! Du är otroligt läcker och sexig. Vilken mage du har - och brösten! Fn detalj med vårtan mellan fingrarna och att vi får ana att du har en ansad liten hårbuske mellan dina vackra ben... Tack för att du gjorde min kväll! :)

Ååh... Tack raring, vilken fin komplimang!
    Speak up skrev 2013-12-08 18:59:30 följande:
    Jag garanterar att både Angel och SU inte hade bangat på att krypa ner bredvid där! 

GoodMangoo skrev 2013-12-08 19:03:05 följande:
    Jag tyckte jag hörde något innefrån badrummet nyss........ är det ok om jag kryper ner ??

Vi börjar bli några stycken, men stjärterum finns det väl alltid? SU, Mangoo och L-Fia, trevlig tanke!
Svar på tråden Helkroppstråden