• Smastor

Helkroppstråden

Pinkie Pie skrev 2016-04-14 09:47:14 följande:

ett säkert vårtecken är att man hittar Pinkie solandes på ett hemligt ställe nere vid sjön! men bara för att det är du ska jag tala om vart det är: 300 meter in i skogen, ta höger du vet vid den där jättestora stenen som ser ut som ett ansikte....sen rakt över kärret, ner bakom kullen och under trädet som ramlat över vägen....sen 2 km rakt fram fast lite snett åt höger! sen är du framme !!

Du vet jag och lokalsinne :p får gå en runda på stan med solbrillor istället haha
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-04-14 10:12:54 följande:

känner mig ändå ooooerhört kränkt!!!!

bäst du postar en bild så jag blir lite glad igen!!!hahaha gört!jag väntar med spänning!hahaha jag är inte arg....jag är bara oerhört besviken

Vad har du för nytta av mig vilse i skogen då? Vad har du i kikaren din lilla luring :D
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-04-14 10:38:21 följande:

for me to know and you to find out! men vi kan ju säga såhär att vad som helst kan hända.....det skulle kunna vara så att du går supervilse och söker skydd i en grotta...och att jag hittar dig..

men sen när vi ska ta oss tillbaka tillbaka till civilisationen så visar det sig att hela världen utplånats av ett supervirus...och det är vårt ansvar att så fort som möjligt börja reproducera oss och bygga upp en ny civilisation......typ nåt sånt...det är inte helt orimligt...

oooops, nu svävade fantasin iväg igen....stygg pinkie!!!

Tar på mig mina bästa vandraskor och ger mig ut.. Behöver inte tänka på jobbet senare ens, vi har en värld att rädda ju. Det går före!
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-04-14 10:53:12 följande:

eeeeexakt! äntligen fattar du allvaret i detta!

Ber så mycket om ursäkt för mitt korkade och oförstående svar! Du får önska dig vad du vill som ursäkt :D
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-04-14 11:16:05 följande:

jag vill ha en helnaken Smastor.........på bild alltså.....i en sluten tråd så du inte blir avstängd.

tack på förhand!

ps. kan även tänka mig en ponny!åhhhhhhhhhh mora träsk!!!!!!!!!fröken är alltid bedårande, vet du väl!

Jag är ju super Anonym och inte med några ocensurerade trådar så får bli en liten ponny då :p
  • Smastor
    Pinkie Pie skrev 2016-04-14 11:21:58 följande:

woohoo en nyyyyyyyy ponny!!!!!!!!!! you just made my day

den ska heta Lucifer!!!!

Hoppas du inte blir besviken när jag kommer gnäggandes på alla fyra :p
  • Smastor
    Anonym (Onödig) skrev 2016-04-14 13:43:38 följande:

Väldigt snyggt

Tack :) inte alls onödig ju
  • Smastor
    Arbor skrev 2016-04-14 13:59:48 följande:

Se där, då fick man något läckert till kaffet ;)

Trevligt att kunna stå till tjänst med det :D hoppas det smakar ;)
  • Smastor
    justme79 skrev 2016-04-14 19:00:29 följande:

Vilken tur för dig då att du hamnade först i kön! :)Tackar! Var nog lite för svettig för att någon skulle kasta blickar åt mitt håll!

Har träningsdag i morgon ;)
  • Smastor
    justme79 skrev 2016-04-14 19:05:21 följande:

Jag också! Blir styrketräning. Hänger du på el? ;)

Tränar bara styrka ;)
Svar på tråden Helkroppstråden